5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Elbertox

Synchronisatie mail

Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een mail ontvang op men iPhone, deze lees en mss verwijderd ik nadien als ik thuis kom sync met iTunes deze dan aangeeft als gelezen of verwijderd. ( en vica versa ) Ik heb een iPhone 3GS met iOS 4.0.1 zonder jailbreak en er staat ingesteld dat hij mijn email accounts synchroniseert, ik vind dit enorm lastig om altijd alles 2 keer te moeten doen :). Ik heb geen mobile me, en ik ga het hiervoor ook niet aanschaffen, maar als ik bv een notitie maak op mijn iPhone komt deze ook tevoorschijn in mail zonder men iPhone te moeten verbinden met mijn mac maar men mails syncen doet hij niet.

Bijdrager
    jmeyvis

maak een Gmail account aan en laat deze je mailbox importeren. activeer imap in je account!

Bijdrager
    feek

Maak van jouw account een IMAP account ipv een POP3. Dan is automatisch alles gelijk (zelfs zonder te syncen).

Geblokkeerd
    Anoniem

/me is met Feek…

Kijk eerst eens of je met je gewone mail provider niet over kan naar IMAP. Die stap met GMail is vaak helemaal niet nodig.

Bijdrager
    Elbertox

Nou heb ik 4 e-mail accounts, de meest gebruikte is hotmail die enkel pop ondersteunt. Heb ook pas een gmail adres aangemaakt dat is ingesteld via imap. Dus moet ik via gmail instellen dat hij mij hotmail mails ophaalt en daarna deze hotmail account verwijderen uit mail?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.