7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Melle

synchroon dezelfde film afspelen op twee afzonderlijke ipads

vraag is duidelijk lijkt me! Kan dit?

twee kindjes in de auto > twee ‘zetelhangers’ voor iPad > hoe krijg je daar dus zelfde film op, mooi synchroon.
    het zou het leven pak aangenamer maken !:-)

Google levert maar heel weinig hulp op, maar ik zal niet goed weten waar ik naar moet zoeken…

Merci voor alle hulp,

m

Bijdrager
    TheBigZ

Om te synchroniseren zullen de devices met elkaar moeten communiceren (via WiFi of anders). Dat wordt al lastig in een auto.

Voor muziek en youtube filmpjes bestaat er wel een app: http://seedio-app.com/

Bijdrager
    wahibke

Je speelt gewoon een film af van je video’s, en duwt tergelijk op play. Het kan dan ook leuk zijn voor de kinderen. Omdat ze moeten zorgen dat ze allebei tergelijk moeten afspelen.

Bijdrager
    Verdult

Ik weet niet of het mogelijk is, maar als workaround kan je misschien oordopjes gebruiken. geeft jezelf misschien ook meer rust.

Bijdrager
    IOS dude

is het niet mogelijk om een laptop in de auto te hebben en daarop de video laten afspelen en het scherm van de laptop via bluetooth op beide ipads te streamen

anders eventueel deze app maar ik kan niet echt uit de description afleiden of hij het ook met video’s doet.

Bijdrager
    Melle

Hmmm… nog geen wonderoplossing dus. Ik bekijk even wat IOS dude voorstelt. Oordopjes zijn voor mij wel een goed idee, maar ik wel dat niet aan de kinderen geven…

Tegelijk op play duwen is natuurlijk iets, en dan maar bij één van de twee het geluid… anders denk ik dat je altijd wel ergens echo-achtig
    geluid hebt.

Mochten er nog tips zijn, graag !

m

Bijdrager
    Sjeltur

Er zijn koptelefoons op de markt voor kinderen, die kunnen maar een beperkte geluidssterkte geven

Verder kun je ook zelf bepalen binnen iOS wat je ‘hardste’ geluidsinstelling is – dan kunnen ze niet zelf het geluid mega-hard zetten op hun headset.
    Instellingen – Muziek – Geluidscontrole.
    Wel controleren of jouw afspeelapp ook gebruikt maakt van die geluidsspoor (iOS ontwikkelaars hebben keuze tussen gewoon geluid en systeemgeluiden).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.