8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    PMWebhouse

Synchroniseren van account op exchange server 2007 lukt niet

Hoi,

Wij hebben op ons bedrijf een SBS2008 met Exchange 2007 draaien. Voor de release van OS X Mavericks werkte de synchronisatie van onze accounts op onze privé imacs perfect. Nu MAIL de verbinding met de server , ziet de verschillende map indelingen wel, maar worden onze mails niet meer ingelezen. Soms enkel de onderwerpen. Vele fora schrijven dat dit te maken heeft met het aantal mails er reeds gearchiveerd zijn. Meer dan 10.000 mails in de account zou de oorzaak hiervan zijn. Doch na vele mails te hebben verwijderd lukt dit nog steeds niet. Ondertussen hebben we alle updates van OSX Yosemite reeds gedaan maar nog steeds niets. Kunnen jullie ons helpen ? Alvast bedankt

Bijdrager
    piebas

Heb je het account in mail al een keer weg gegooid en opnieuw aangemaakt?

Ook kun je proberen in een nieuw gebruikersaccount op je Mac het account in te stellen, misschien werkt dat wel.

Heb je het account ook op een iPhone? Doet die het wel?

Er zijn nog een hoop mogelijkheden om te proberen.

Ben benieuwd.

Bijdrager
    PMWebhouse

Ja hoor, Alles al geprobeerd. Accounts verwijderen, Clean install van OS , Nieuwe gebruiker ….. Alles al gedaan …..
    Op IPhone en IPad werkt het perfect.
    :-|:(

Bijdrager
    fixar

En wat gebeurt er als er op de Exchange server een nieuw account wordt aangemaakt en deze op de Mac wordt ingesteld?
    Werkt het dan wel of ook niet?

Bijdrager
    PMWebhouse

Ook al geprobeerd…. hetzelfde probleem !!!

Bijdrager
    piebas

Dat vreemd.
    Lijkt iets in/met jullie exchange te zijn, heb het net geprobeerd.
    kan zonder problemen verbinden en mail ophalen versturen vanaf mijn mac 10.10.1 en een sbs 2008 dus exchange 2007.
    Het is alleen geen grote mailbox.
    Mogelijk zijn er nog updates voor Windows en/of exchange.
    Heb je het geprobeerd met een nieuw windows-acchount met een mailbox met minder berichten?

Bijdrager
    PMWebhouse

Ondertussen heb ik een nieuwe account aangemaakt maar nog steeds niets. Wel heb ik gezien dat er een update van exchange 2007 SP3 is geweest. ik vermoed dat het sinds die datum ongeveer is. Zou het hieraan kunnen liggen ? Zijn er mensen die SP3 hebben geinstalleerd en dit probleem wel/niet hebben ?

Bijdrager
    Wauters

Exchange 2007 wordt niet meer standaard ondersteund door MS.
    Ben je zeker dat mail op yosemite exchange 2007 ondersteunt?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.