10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Scrobz

Synchroniseren Subscriptions iCal

Ik heb een jaar geleden 60 dagen Mobile Me mogen testen. Dat was toen een ramp, vertraging, rare sync fouten, etc.

Grootste probleem was het feit dat mijn iCal subscriptions niet werden gesynct. Ik heb deze met name nodig voor mij werk. Kan iemand mij al vertellen of dit inmiddels al werkende is?

Bijdrager
    iJust

Ik zie dat m’n verjaardagskalender nu onder subscriptions op me.com staat, dus ja!

Ik kan alleen niet even controleren op de iPhone.

Bijdrager
    Scrobz

Dank je! Dan hoop ik nog dat een iPhone gebruiker me meer kan vertellen:)

Bijdrager
    Leander

De subscriptions synchroniseren nog steeds niet (behalve dan de genoemde verjaardagskalender).
    Sterker nog, geen van mijn subscriptions is aanwezig op zowel me.com als op mijn iPhone.
    Tot op vandaag kan je alleen in iCal gebruik maken van de subscriptions. Ik hoop dat daar snel verandering in komt, hopelijk is het wel mogelijk met de binnenkort te verwachten nieuwe iPhone software.

Bijdrager
    Scrobz

Dank u dan wacht ik nog even met het uitgeven van 80 euro. Dit topic mag op slot!

Bijdrager
    SPQR

@iJust: heb jij al kunnen controleren of je verjaardagen op de iPhone hebt?

Bij mij staan ze helaas nog niet op de iPhone:(

Bijdrager
    Leander
    ”SPQR”

… Bij mij staan ze helaas nog niet op de iPhone:(

Bij mij ook niet (was me nooit opgevallen).

Moderator
    Poezenbeest

Hier ook (nog) niet…

Bijdrager
    iJust

Ik kan het niet controleren, zit nog op firmware 2.2, en Apple zei dat alle verbeteringen er pas in de nieuwste firmware inzitten. Ik heb op dit moment geen enkele werkende USB-poort, dus ik kan niet updaten.

@Leander: Ik zie ze toch echt wel buiten iCal hoor:

Edit: sorry, ik zie net wat je bedoelt: enkel de Birthdays synchroniseert. Net een subscription toegevoegd met Engelse feestdagen, en die is niet zichtbaar op me.com

Bijdrager
    SPQR

In MobileMe zijn ze inderdaad wel zichtbaar, maar ze worden niet naar de iPhone gesynced….

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.