2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    dborneman

Synchroniseren met MobileMe per PC/MAC verschillend

Ik maak nu al een tijd met succes gebruik van mobileme zowel op mijn windows machines, mac en iphone. Tot voor kort heeft het ook prima gewerkt echter heb ik nu een klein probleem.

De gegevens die ik op mijn mac synchroniseer worden weer overgeschreden door een synchronisatie van mijn windows pc waardoor ik continue blijf synchroniseren. Ik weet niet wat exact het probleem is maar er worden bijvoorbeeld 45 contacten aangepast op mijn pc wanneer ik mijn mac opstart wil hij deze contacten weer terug aanpassen. Hetzelfde geld voor het toevoegen en verwijderen van gegevens.

Mijn vraag is dan ook:

Hoe kan ik alle computers op gebied van MobileMe reseten en alles opnieuw laten downloaden van Me.com zodat alle gegevens in 1x goed worden gesynchroniseerd.

Bijdrager
    wido

Ik denk dat je eerst een backup moet maken va je gegevens op de iMac. Dan herstel je de gegevens van MobileMe door de gegevens op de iMac te vervangen door die van MobileMe (niet andersom, dat werkt niet!). Dat doe je ook bij de PC. En dan (maar dat weet ik niet zeker) het MobileMe account op je iPhone wissen en dan weer er in zetten. Maar let op die backup, zodat, als het mis gaat, je gegevens nog hebt. Anders ben je, net als ik ooit, misschien wel dagen bezig met alles terugzetten…
    Wim.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.