5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    TinMachine

Synchroniseren leidt plots tot verdwijnen van apps!?!

Hoi, bij het synchroniseren van mijn iPhone krijg ik voor hij echt van start gaat (gelukkig) de volgende melding: “Weet u zeker dat u 22 apps, waaronder 3FM, van de iPhone ‘iPhone’ wilt verwijderen? Wanneer u dit doet, worden deze apps en de bijbehorende gegevens van de iPhone verwijderd.”

Wat doe ik? Ik voeg 33 legaal verkregen MP3’s toe, that’s all. Ik heb dit ook nooit eerder gekregen. Voor de info, het gebeurt zowel met “synchroniseer nieuwe apps automatisch” zowel aan als uit gevinkt. Verder staan er van de apps die ik heb (een stuk of 22, voornamelijk radiostations) maar 3 in het overzicht links naast de schermen van de iPhone op het tabblad Apps.

Dit is me niet eerder overkomen. Ik heb niets gejailbreaked of zo. Iemand die het probleem kent en een oplossing weet?

EDIT: mijn iPhone heb ik nooit gesynchroniseerd met een andere Mac of PC dan mijn MBP

Bijdrager
    TinMachine

Ik werk trouwens met iTunes 10.2 en gebruik iOS 3.1.3 omdat 4.2 mijn iPhone 3G veel te traag laat worden. Upgraden is wel de laatste strohalm en een nieuwe iPhone is ook geen serieuze oplossing. Het moet te regelen zijn want ik heb het nu pas voor het eerst!

Bijdrager
    denniswe

Ik weet het niet helemaal zeker, maar misschien helpt het om eerst te kiezen voor de optie “zet aankopen over”.

Bijdrager
    TinMachine

@denniswe, deze optie zie ik niet in de tabbladen in iTunes

Bijdrager
    denniswe

Ik dacht dat het in beeld kwam met rechter muisklik op de iPhone in het linker deel van het iTunes venster

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.