4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Frans

Synchroniseren iPod nadat podcast binnen is

Ik heb mijn Mac zover dat hij midden in de nacht aan gaat, iTunes opstart en de podcast van ‘ Met het oog op…’ binnenhaalt. Na 10 minuten zet de Mac zichzelf weer uit. Zodra iTunes opstart ziet het programma mijn iPod en synchroniseert hij de boel. Daarna (of ondertussen) haalt Itunes de podcast binnen.

Wat ik nu wil is dat iTunes pas synchroniseert NADAT de podcast binnen is. Voor mijn part doet iTunes het bij het opstarten en nog eens na 5 minuten, maar dan ben ik wel zeker dat de Podcast is over gezet. Vroeger werkte ik wel eens met Quickeys. Is dat nu weer nodig, of zijn er betere manieren ?

groeten,

Bijdrager
    @RoRoNL
    Bijdrager
    jaxhell

Nulla sed nisl elit. Nullam eu ipsum eu sem gravida iaculis eu id neque. Maecenas sodales lectus arcu. In nunc lacus, dictum sit amet convallis a, sagittis non nibh. Etiam non justo leo. Donec id magna quis elit tincidunt tincidunt. Curabitur in feugiat sem. Maecenas suscipit purus at sem consectetur vel fermentum nibh gravida. Suspendisse risus nisl, viverra at porta in, ultrices ut ante.

Bijdrager
    Frans

Dank voor de reacties. Ik vond automator een tikkie onoverzichtelijk en heb Quickeys uit de kast getrokken. Daar kan ik mee overweg. En die doet precies wat ik wil.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.