3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    kleia

Synchroniseren foto's Ipad

Hallo,

Ik loop tegen het volgende aan;

Ik probeer foto’s uit een Iphoto map te synchroniseren met mijn Ipad, maar er komt slecht een deel van de foto’s ook daadwerkelijk op de Ipad te staan terwijl ze wel degelijk in de Iphoto map zitten.
    Doe ik wat fout, weet iemand wat de oorzaak kan zijn?

Bijdrager
    Hansi2124

Het is in ieder geval fout om het in dat subforum te plaatsen:

Ik heb het daarom voor je verplaatst. Graag bij het aanmaken van een topic zelf goed bekijken in welk subforum het topic het beste tot zijn recht komt.:wink:

En welkom op dit Apple forum.

Bijdrager
    Raddie

Ik heb precies hetzelfde gehad na installeren iOs5 en/of Lion. Vroeger was het nooit een probleem.
    Ik zag dat een paar (de meest recente) foto’s ontbraken na een nacht aan de stroom. Je zou dus denken dat hij over the air zou hebben gesynchroniseerd. Toen even met de kabel aan de Mac, maar dat hielp ook niet. Toch staan ze er nu wel op, het heeft blijkbaar nog een nachtje synchroniseren gekost?

De enig mogelijke verklaring die ik kan verzinnen is at de Mac wellicht in de slaapstand stond. Dat is wel een vraag met dat synchroniseren over the air. Moet ik mijn Mac nu altijd wakker houden ’s nachs, of even wakker maken als ik ga slapen? Iemand?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.