3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iMarkb

Synchroniseer probleem (iPod -> nieuwe iMac)

Hallo,

Ik heb een probleempje met synchroniseren. Sinds vanmiddag ben ik de enorm gelukkige eigenaar van een nieuwe iMac en ik ging voor het eerst synchroniseren met iTunes net via m’n ipod, maar dat ging niet helemaal goed. Nu ben ik alles kwijt, hij is dus totaal gewist, alleen de standaard Apps en gegevens staan er nog op. Nou heb ik op mijn oude computer (helaas Windows) wel een goede reserve-kopie staan met alles erin etc. Hoe kan ik dit nu het beste oplossen? Want hij vroeg ook aan mij net in iTunes of ik de aankopen over wilde zetten, dat heb ik gedaan, alleen een daarvan was van een Apple-iD van een oude vriend van mij. Dus ik vulde daar mijn eigen Apple-ID in en hij ging beginnen met synchroniseren, met dit dus als resultaat. Kan ik nu gewoon het beste mijn oude reserve-kopie terugzetten? En hoe doe ik dat precies, want ik heb het nooit eerder gedaan.. Alvast bedankt voor jullie hulp! O ja, het gaat om een iPod Touch 4G, mocht dat nog van belang zijn.

Groeten Mark

Bijdrager
    Welloe

Dat is geen probleem, het is gewoon hoe het altijd gaat. Je iPod touch kan maar met één computer tegelijk gesynchroniseerd zijn, en zodra je synchroniseert met een andere computer, wordt alles gewist.

Wat nu te doen?

Gewoon alles wat je kwijt bent toevoegen aan je nieuwe iTunes-bibliotheek en je iPod opnieuw synchroniseren.

Bijdrager
    iMarkb

Oke bedankt voor je reactie. Maar hoe doe ik dat dan precies? Het gaat om een Windows computer met Vista erop en m’n nieuwe iMac.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.