6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    mdaams

Synchronisatie probleem Foto's

Help! Recent Foto’s geinstalleerd op Imac, beide Ipad’s, beide Iphone 4 s . Alles synchroniseerde goed, behalve op mijn 4s. Daar had ik Icloud-fotobibliotheek niet geactiveerd. Op deze 4s liep de sync soms wel, soms niet. Heb daar gisteren ook de fotobibliotheek geactiveerd. Nu zijn op alle apparaten de albums van de afgelopen 15 jaar weg! Log ik echter in op Icloud via Safari, dan zijn alle mappen ( nog) wel aanwezig. Hoe red ik mijn zorgvuldig opgebouwde albums? . Ios en Yosemite allen de laatste updates. Graag jullie hulp

Bijdrager
    mdaams

Onheil is geschied! Alle albums weg, foto’s zijn er nog wel. Gedeelde albums ook, momenten eveneens. Zou het mogelijk zijn alles via Time Machine terug te zetten naar Iphoto ( voor Foto’s dus ). Graag advies.

Bijdrager
    fred44nl

je kunt de naam van de huidige iPhoto bibliotheek met Finder wijzigen
    en daarna de gehele bibliotheek vanuit de TimeMachine backup terughalen.
    als daarna alles in orde is, dan kun je daarna de gewijzigde bibliotheek verwijderen.

Bijdrager
    mdaams

Probleem is natuurlijk dat ik nu geen Iphoto bibliotheek heb, maar een Fotobibliotheek die gekoppeld is aan Icloud. Werkt jouw oplossing dan ook?

Bijdrager
    mdaams

Laat ik iets duidelijker zijn. Zodra ik de library teruggezet heb, zal deze dan weer overruled worden door de Icloud library? Dus dan weer terug bij af.

Bijdrager
    mdaams

. Eerst op alle apparaten Icloud uitgelogd.Library teruggezet. Alle 15000 fotos weer geupload. Daarna Icloud weer ingelogd op alle apparaten. En ja, langzaam kwam alles weer op gang. Wel staan de instellingen op alle apparaten nu identiek. Het werkt weer !!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.