4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Gervi

Synchronisatie iPad en iTunes via andere computer

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende.

Ik had mijn iPad geactiveerd en gesynct via een laptop. Al mijn iTunes aankopen, apps en muziek, werden ook keurig vanaf de iPad gesynct naar iTunes op de laptop. Omdat helaas de installatie van de Sonos controller op de laptop niet lukte en ik mijn iTunes muziek niet rechtstreeks vanaf m’n iPad via Sonos kan afspelen, wilde ik een andere pc gaan syncen met m’n iPad.

Omdat iTunes aangaf dat je de iPad maar met 1 andere computer mag koppelen heb ik de machtiging van de laptop ingetrokken en de pc gemachtigd. Ik heb thuisdeling ingeschakeld en een reservekopie via iTunes op de pc gemaakt van m’n iPad. Ik krijg echter geen synchronisatie van m’n apps en iTunes library van m’n iPad naar deze pc, wat wel lukte met de laptop. Als ik nu wil synchroniseren geeft iTunes aan dat het van de PC richting iPad gaat. En de iTunes library op de pc is dus nog leeg. De optie aankopen overzetten geeft de melding dat de muziek gesynchroniseert mag worden.

Weet iemand hoe ik het zo kan krijgen dat ik de volledige synchronisatie functionaliteit weer beschikbaar heb op de pc?

Alvast bedankt,

Gerard

Bijdrager
    Pieterr

Je kunt je aankopen makkelijk overzetten naar de nieuwe computer/iTunes.
    Zie http://support.apple.com/kb/HT1848?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    Gervi

Ja, maar dit werkt nou dus juist niet. De optie aankopen overzetten werkte wel op de synchronisatie met de laptop, maar niet met de pc.

Bijdrager
    Pieterr

Als je een complete kopie maakt van je gehele iTunes map van je oude computer naar je nieuwe computer ben je er ook.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.