3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Igor44

Synchronisatie Apps met iPod touch

Hoi,

Dit zit mij al een hele tijd dwars, en ik heb er al veel naar gegoogled, maar niet gevonden wat nou een oplossing is voor dit storende probleem.

Ik heb een 8gb iPod touch (1st gen) en voor het downloaden van applicaties heb ik helemaal in het begin de app store in iTunes op mijn mac gebruikt maar daarna alleen nog maar de appstore op het apparaat zelf. Nu heb ik een redelijk grote hoeveelheid apps en die staan nu dus op mijn iPod. Bij het synchroniseren laat hij weten dat hij de aankopen vanaf de Ipod aan het overzetten is, en dan zie ik dat alle apps stuk voor stuk worden gekopieerd. Dit is heel erg tijdrovend, en het meest vervelende is dat hij het keer op keer opnieuw doet. Onder het kopje programma’s in iTunes staan geen programma’s en op het tablad programma;s in het iPod sync scherm staat het synchroniseren niet aangevinkt. Waarom synchroniseerd hij dan toch die programma’s keer op keer? Hierdoor duurt het syncen van een beetje muziek in een keer minsten een kwartier tot een half uur. Ik vermoed dat het iets te maken zou kunnen hebben met iets wat ik een tijd geleden gedaan heb. Toen had ik nog wel programma’s in iTunes staan en die waren stuk voor stuk outdated, ze stonden al op mijn iPod en ze waren daarop geupdate. De programma’s in iTunes waren dus oudere versies, en ik heb die toen geprobeerd naar de nieuwere versies te krijgen. Dit lukte niet helemaal en uiteindelijk heb ik ze weggegooid uit iTunes.

Een tweede vraag nog; ik wil binnenkort een iPhone kopen, kan ik dan op een of andere manier alle apps die ik nu heb daarop gewoon gebruiken?

Hopelijk is hier een oplossing voor,

Bedankt alvast! :)

Edit: het heeft trouwens geen resultaat gehad om het syncen van programma’s aan te zetten.

Bijdrager
    Pieterr

Heb je dit al eens geprobeerd? “Zet aankopen over”. Zie Aankopen van de iTunes Store van uw iPod of iPhone naar een computer kopiĆ«ren.

Vraag 2: Ja, geen enkel probleem.

Bijdrager
    Igor44
    ”Pieterr”

Heb je dit al eens geprobeerd? “Zet aankopen over”. Zie Aankopen van de iTunes Store van uw iPod of iPhone naar een computer kopiĆ«ren.

Vraag 2: Ja, geen enkel probleem.

Dit heb ik al eens geprobeerd, eigenlijk is dat hetgeen hij altijd bij het syncen doet. maar ik heb idd op al eens handmatig hiervoor gekozen in dat rechter muisklik menuutje.

Van die iPhone apps, Okay dat is mooi! hopelijk lukt het nu om al die apps ook eenmalig in iTunes te krijgen zodat hij straks vanuit daar kan syncen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.