6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Peeter

Synchronisatie AppleTV 1e gen. lukt niet

Helaas lukt het me niet meer om AppleTV te synchroniseren met iTunes (10). Dit na plaatsing van nieuwe interne HD op Imac. (wegens defect)

Door het servicecentrum is ook Mac Os X .6.6 op die schijf geplaatst. Zie wel AppleTV onder apparaten in iTune. Na aanklikken krijg ik alleen maar informatie over de AppleTV zonder mogelijkheid instellingen te wijzigen of iets aan te klikken. (voorheen kreeg ik de mogelijkheid om een keuze te maken voor o.a gehele syngronisatie e.d)

Op de AppleTV, via de TV krijg ik wel de muziek, film e.d van voor het defect. (deze staan nu niet meer in iTunes) en zijn niet meer terug te halen met Time Machine. Help!!!

Bijdrager
    Qmagic

Voor het synchroniseren met iTunes zal je AppleTv bibliotheek opnieuw gelinkt moeten worden vanuit je Appletv, dat houd wel in dat alle gegevens die nu op je AppleTv staan verloren gaan. De AppleTv is nu nog ge-locked aan je oude iTunes bibliotheek. Omdat je AppleTv als standalone werkt heb je nog steeds alles op de AppleTv staan totdat je weer gaan synchroniseren.

In je Appletv moet je zijn bij: instellingen -> computer.

Bijdrager
    Peeter

Hallo, dank voor reactie.

Zoals door je aangegeven heb ik deze stappen (nummerinvoer e.d) al ondernomen maar helaas zonder resultaat. Kom steeds, na aantikken, weer terug in alleen maar gegevens van `Apple TV zonder dat ik verder enige actie kan ondernemen.

Peeter

Bijdrager
    Qmagic

staat er in iTunes bij voorkeuren niet toevallig ‘voorkom automatisch synchroniseren appletv’ uitgevinkt?

Bijdrager
    Peeter

Ik heb nu voorkom……enz. nu aan gevinkt zonder resultaat,

vr.gr. Peeter

Bijdrager
    Peeter

Hallo,

Ik heb het opgelost om alles op de AppleTV er vanaf te “gooien” en met een nummer opnieuw te beginnen.
    Nu moet ik trachten de muziek op de reserveschijf weer te plaatsen op de nieuwe iTunes. Met time-machine is het niet zo gelukt.

Dank voor het meedenken, Qmagic. en een goed weekend.
    Peeter

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.