6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Rabbit872

    Synchronisatie Agenda's

    Hallo Allemaal,
    Sinds een paar maanden werkt de synchronisatie niet goed meer. Als ik iets aanpas op mijn Macbook Air verschijnt het niet in de Cloud of op mijn iPhone of iPad 2. Voer ik iets in op mijn iPhone, dan komt het wel op de macbook Air, maar niet in iCloud. Vul ik een afspraak in iCloud dan gebeurd er helemaal niets.
    Hoe kan ik dit aanpassen het is sinds El Capitan.
    Peter

    Bijdrager
    fred44nl

    maak vóór je iets gaat testen of proberen eerst een backup van je Agenda en eventueel ook Contacten.
    dit kun je doen door alle gegevens te exporteren en goed te bewaren.
    gaat het dan mis, dan kun je de backup er eenvoudig weer inzetten.

    Bijdrager
    Rabbit872

    OK, ik zal je maar Fred noemen :-). Dat is gebeurd hoor.

    Bijdrager
    fred44nl

    je kunt jezelf uit iCloud uitloggen.
    dan krijg je wel opmerkingen over het wissen of behouden van gegevens.
    maar je hebt een backup.
    wellicht opnieuw opstarten en daarna weer inloggen.

    Bijdrager
    Rabbit872

    Fred ik ga kijken wat er gebeurd. Hartelijk dank. Je hoort nog.

    Bijdrager
    Rabbit872

    Hallo Fred, hartelijk dank. Het lijkt er op dat de boel werkt.:-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.