9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

synchen werkt niet (meer)

Ik dacht dat het synchen altijd automatisch goed gaat. Heeft het volgens mij altijd goed gedaan.
    Maar ik ben nu op mijn iMac de agenda aan het bijwerken en ik krijg nergens (iPad2, iPhone 3G en de Mac mini met Lion) de wijzigingen te zien.
    Op “synchen nu” gedrukt, helpt niet
    In de voorkeuren staan alleen de iMac en de mini vermeld, moeten daar ook niet de iPad en de iPhone in het lijstje staan? (hoe krijg ik die daar?)

Bijdrager
    Stirf

Hans,
    Ten eerste: let even op waar je een nieuw topic opent. Het staat nu onder OS X, terwijl er een aparte sectie is voor Mobile Me. Niet echt erg, dus een mod zal het wel recht trekken.

Ik heb even gekeken en bij mij staan mijn iPad en iPhone er ook niet tussen, dus dat zal wel kloppen.
    Heb je al op MM gekeken of daar de gewijzigde gegevens staan?

Bijdrager
    OMT-fan

mmm ja, sorry, lijkt me logisch dat het naar MM had gemoeten.

Tot mijn verbazing staan de aanvullingen ook niet in MM, dus dat is al iets.
    Maar waarom wordt dat niet gesynched???
    In de voorkeuren heb ik synchen op automatisch staan en ik heb nu al 2x geprobeerd handmatig de data van de iMac naar MM te synchen….

Bijdrager
    Stirf

Heb je in iCal, bij je me.com account, push aan staan?

Bijdrager
    OMT-fan

Yep,….

En het heeft steeds gewerkt, alle afspraken tot enkele dagen terug staan er wel.
    MM is ook gewoon bereikbaar…

Bijdrager
    Stirf

Sorry, dan houdt het voor mij ook op.
    Net even een test gedaan en bij mij werkt het gewoon. Vreemd.

Bijdrager
    OMT-fan

Nou, als iCloud net zo goed gaat werken als MobileMe dan kunnen we nog een “leuke” tijd tegemoet zien.

Bijdrager
    Oppie
    Hans op 29 augustus 2011

In de voorkeuren staan alleen de iMac en de mini vermeld, moeten daar ook niet de iPad en de iPhone in het lijstje staan? (hoe krijg ik die daar?)

Nee, die staan daar niet. Er staat toch duidelijk: ‘computers’ boven?!

Bijdrager
    OMT-fan

Heeft iemand wellicht een suggestie wat hier nu aan de hand kan zijn?
    Ik kan nu niet meer op mijn (digitale) agenda vertrouwen……. erg lastig

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.