10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    peterwillem

Sync van Agenda op iMac,iPhone en iPad lukt niet.

Mijn iMac (mid 2010), iPad mini 2 en iPhone 4s draaien op resp Yosemite en ios 8.1.1.
    Heb volgens handleiding alle apparaten geschikt gemaakt voor sync via wifi.
    Als iPad en iPhone op stroombron zijn aangesloten en ik open iTunes op mijn Mac zie ik ze wel vermeld staan.
    Volgens de handleiding zouden zij dan gesynchroniseerd moeten worden. Dit gebeurt echter niet.
    Wie heeft een oplossing?

Bijdrager
    Joffry

Systeemvoorkeuren > iCloud ?

Bijdrager
    peterwillem

Zowel Agenda als Contactpersonen zijn in” Systeemvoorkeuren > iCloud ?” aangevinkt.

Bijdrager
    peterwillem

Dit staat in iTunes, maar hoe doe je wat daar staat?

Bijdrager
    wouter57

Bijdrager
    peterwillem

Dat snap ik, maar dat bedoelde ik niet. Boven dien werkte het maar half : alleen tussen iPhone en iMac lukte sync wel, maar bij de iPad gebeurde er niets bij agenda.

Dit is wat ik bedoel.

Bijdrager
    peterwillem

Trouwens ik dacht dat als je jouw ipad/iphone ,aangesloten op stroombron en goede verbinding met je wifi en iTunes open op de iMac, dat dan sync plaatsvindt zonder dat je op die knop “Synchroniseren” in iTunes hoeft te drukken.?

Bijdrager
    peterwillem

Een en ander gebaseerd op dit stukje uit de Handleiding voor ios 8 :

Bijdrager
    peterwillem

Heb intussen gemerkt dat het sync tussen iPhone en iMac wel werkt, eigenlijk al een tijdje gelet op wat/wanneer er mutaties in Agenda op de iPhone hebben plaats gevonden. Kan geen verschil in instellingen bij beide apparaten vinden.

Bijdrager
    peterwillem

Moest laatst : Alle instellingen herstellen, op mijn iPad. Sinds dien werkt het sync ook van de iPad weer goed.
    Dat niemand daar eerder opgekomen is!?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.