6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Neliskens

Sync van adresboek en agenda lukt niet meer op Ipod nano 3e

Beste allemaal,

Net een Ipod Nano 3e generatie gekocht en ben er zeer tevreden over, super mooi ding. Gisteravond ging er echter iets verkeerd. Ik had mijn ipod nog aan mijn macbook pro en ik sloot de macbook om het in de ruststand te doen. Nou heb ik hier vaker problemen mee gehad, want vaak kan ik de macbook niet meer normaal uit de ruststand krijgen (veel voorkomend probleem blijkbaar), maar nooit zo erg als nu. Ik kon de macbook niet meer uit de ruststand krijgen en heb het daarom maar helemaal uitgedrukt en weer opgestart. Alles leek normaal, maar nu zie ik dat alles van Itunes af is, alle bookmarks van firefox weg zijn en msn ook problemen heeft. Als ik Itunes weer opstart en de muziek er weer opzet, lijkt het weer normaal (na lang werk met alles weer op een rij te zetten). Als ik kun mijn ipod nano weer aansluit kan ik alles weer syncen, behalve het adresboek en agenda, heel irritant.
    Heeft iemand dit probleem ook gehad en/of heeft iemand een oplossing hoe ik het weer kan fixen.

ps. Het probleem met de ruststand kan volgens anderen verholpen worden door geen externe apparaten aan de macbook te houden als je het in de ruststand zet

Bijdrager
    jf

naam van de thuismap (die met dat huisje) toevallig gewijzigd net voordat je ‘m in d eruststand zette?

Verschijnselen lijken namelijk heel erg op wat er dan gebeurt…

Bijdrager
    Neliskens

Nope, heb niks veranderd…
    Ter verduidelijking: Ik heb alle gegevens van het adresboek en agenda nog wel op mijn ipod nano, maar als ik het synchroniseren van het adresboek en agenda aanvink in Itunes zegt het: Het synchroniseren kan niet worden ingeschakeld, omdat er geen contactgegevens beschikbaar zijn. Wilt u het adresboek openmaken en gegevens aanmaken? Als ik dan ja klik, opent itunes het adresboek en staan alle gegevens gewoon in het adresboek. Hetzelfde geldt voor de agenda?

Bijdrager
    monodeck

hetzelfde probleem bij onze Macbook, hij vraagt dan om de agenda te openen, die dus volledig in orde is, maar kan blijkbaar geen link vinden met die agenda. Ben momenteel op hun site aan het zoeken of ik ergens gelijkaardig probleem vind. Indien iemand een oplossing weet gelieve even te melden, dank u.

Bijdrager
    Neliskens

hhmm raar probleem he, hoop dat iemand een oplossing heeft…

Bijdrager
    VOID

Ik heb het zelfde probleem, maar dan met elke iPod die ik probeer (1e en 3e generatie). Dat is begonnen nadat iSync niet meer werkte en het syncen via iTunes moest.
    Heb je al een oplossing gevonden?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.