2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Hetbruist

Sync probleem twee computers en Mobile Me

Ik heb twee computers een iMac en een MacBook. Beiden synchroniseren met hetzelfde mobile me account.
    Op de iMac heb ik een agenda aangemaakt “zakelijk” en die wordt zonder probleem overgenomen op Mobile Me en vervolgens op de MacBook. Nu heb ik een tweede agenda aangemaakt op de MacBook “Privé”. Deze synchroniseert wel met Mobile Me, maar niet met mijn iMac.
    Ik kan nergens terugvinden of ik deze agenda kan “activeren” op mijn iMac of hoe ik hem nu zichtbaar krijg in iCal op mijn iMac.
    Ik heb geprobeerd om op mijn iMac een agenda “Privé” aan te maken maar dit wordt weer een extra agenda in Mobile Me, dan heb ik daar dus twee agenda’s die “Privé” heten. Dat heb ik snel weer ongedaan gemaakt.

Ik zag wel dat er in iTunes een agenda “privé” is verschenen maar ik weet niet zeker of dat dat de agenda van Mobile Me is of de agenda ik los heb aangemaakt op mijn iMac (en dus weer verwijderd).
    Iemand een idee waar ik moet zoeken?
    thnx

Bijdrager
    dikketienes

Misschien even Mobile Me uitschakelen op je iMac en dan weer inschakelen en zeggen dat hij alles moet vervangen op je iMac. Misschien dat dat helpt. Alles blijft toch opgeslagen online dus je kunt altijd alles terug halen.

Groeten Dick

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.