6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ob1mac

Sync instellingen wijzigen vóórdat wordt gesynced

Hoi,

Kun je de synchronisatie instellingen ook wijzigen vóórdat de iPhone wordt gesynchroniseerd? Ik wil bijvoorbeeld niet dat films naar de iPhone worden overgezet (alleen naar iPod, dus ze staan wel in de iTunes bibliotheek).

Als ik dan de iPhone wil syncen worden de films overgezet omdat het syncen automatisch start nadat de iPhone is aangesloten. Ik kan dus niet eerst het synchronisren van films uitzetten.

Weet niet of ik zelf nu de vraag nog snap trouwens, maar hopenlijk komt het toch een beetje over.

Suggesties welkom!! Alvast dank!

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Als je het vinkje bij ‘Video’, en dan ‘Films’ weghaalt? Dan moet hij geen eens meer proberen films over te zetten… begrijp ik vraag dus goed?

Bijdrager
    ob1mac

Ja…. maar dat kun je pas doen als de iPhone is aangesloten. En dan begint hij ook meteen te syncen en worden de films al overgezet. Die moet ik dan later weer van de iPhone afhalen door te doen wat jij zegt.

Ik zou graag voordien al de instellingen zo willen wijzigen dat de films niet worden overgezet nadat de iPhone is aangesloten.

Bijdrager
    jabesse

iPhone aansluiten, en vinger bij het scherm houden. Zodra hij begint met syncen, kun je die met een slide annuleren.

Bijdrager
    ob1mac

ok, thanks!

Bijdrager
    MrAcid

Of je aanpassingen doen en (weer) op sync drukken (rechtsonder) dan begint hij opnieuw.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.