7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    avanti

Sync iCal met iCloud erg traag!

Vanmorgen heb ik een afspraak gezet in iCal op mijn iPhone met iCloud en het duurde bij ruim een uur voordat de afspraak (via iCloud dus) in mijn iCal op mijn MacPro kwam te staan.
    Hebben jullie die ervaring ook dat het zo lang duurt? Hiervoor had ik MobileMe en kwamen soms afspraken helemaal niet over dus ik dacht dat het met de komst van iCloud wel beter zou gaan. Maar tot nu toe is dat probleem nog niet helemaal opgelost.

Bijdrager
    McShamus

Vreemd, dit is niet mijn ervaring. Het is bij mij zelfs razendsnel. Binnen enkele seconden staan afspraken op alle aangemelde devices. Het toevoegen van een contact was vanmorgen zelf vrijwel direct!

Kun je een verschil zien tussen iets toevoegen op je Mac pro -> iPhone of iPhone -> Mac pro?

Het verwijderen en toevoegen van iCloud op een device is erg eenvoudig geworden. Misschien kun je eens proberen iCLoud opnieuw aan te melden?

Bijdrager
    avanti

Heb net een testje gedaan vanaf MacPro en inderdaad, binnen zo’n 15 seconden staat het er op. Dus andersom wel snel in dit geval.
    Verwijderen en toevoegen had ik al geprobeerd, maakt niet uit.

Bijdrager
    avanti

Net geprobeerd het testje vanaf mijn iphone verwijderd en nu wel, binnen 10 seconden ook van mijn Macpro af….

Bijdrager
    avanti

Opnieuw een afspraak vanaf mijn iphone aangemaakt, nu wel snel op mijn ical op de MacPro. Zou het iets te maken hebben dat iCal eerst opgestart is daarna de eerste sync altijd wat langer duurt? Maar een uur??…

Inactief
    Anoniem

Ik loop altijd tegen het volgende euvel aan. Als ik iCal open, en dat doe ik altijd in maandweergave, moet ik eerst naar een andere maand switchen alvorens de kalender zich vult. Switch ik niet, dan toen iCal gewoon een lege maand.

Bijdrager
    avanti

Okay, dat is nog wel even een tip wat ik kan uitproberen de volgende keer. Thx.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.