9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    langeslagm

sync gmail op iphone en apple mail op desktop

waarschijnlijk iets simpels, maar ik zit al een paar uur te zoeken en kom er niet uit.
    mijn probleem is het volgende.

ik heb een gmail account aangemaakt om te kunnen mailen vanaf mijn iphone. Als ik op mijn iphone een bericht delete, verdwijnt dat bericht ook keurig uit mijn inbox in gmail in de webbrowser. MAAR in Mail, waar ik gmail laat binnenlopen, blijven de op mijn iphone gedelete berichtjes gewoon in mijn inbox staan.

weet iemand hoe je de inbox van gmail op de iphone en in Mail exact gelijk houdt?

Vast bedankt voor de hulp!

Bijdrager
    langeslagm

Nog een kleine toevoeging; ik gebruik IMAP

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Volgens mij kan dit niet, je iPhone kan niet jouw mail app openen en mails verwijderen.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Weet je wel zeker dat je IMAP gebruikt op je mac? Want als het goed is zouden ze daar ook moeten verdwijnen. Volgens mij is er ook een ‘rebuild mailbox’ of zoiets functie om volledig opnieuw te syncen.

@Sullivan
    : Met IMAP zou de e-mail account op alle plaatsen gesynct moeten zijn, dus Mail ontdekt dan dat er volgens de server berichten verwijderd zijn en gooit deze zelf ook weg.

Bijdrager
    langeslagm

project eyh, je hebt gelijk. ik gebruik, zie ik nu, in mail een pop-account voor gmail. Ik heb die verwijderd en opnieuw geprobeerd in te stellen om er een imap-account van te maken. Maar toen ik mijn gmail-username en wachtwoord intoetste, maakte hij daar automatisch weer een popaccount van… hoe nu verder?

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet
    Bijdrager
    MrAcid
    Bijdrager
    MrAcid
    ”Sullivan”

heb je hier iets aan?
    http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=77702

Nee.

Bijdrager
    langeslagm

wat een feest! opgelost. De truc was inderdaad een imap account voor gmail in Mail aan te maken. Dat is nu gelukt en het werkt prima. Bedankt!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.