5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    solutions

Sync erg traag sinds update 10.5.5

Zoals de titel al doet vermoeden, sync met MobileMe is zeer traag geworden sinds de update naar 10.5.5

Iemand een tip om dit weer een beetje vlot te trekken? Of is MobileMe de schuldige?

Thanks

Bijdrager
    Hailstorm

Mijn ervaring is dat de eerste synchronisatie onder 10.5.5 langer duurt dan normaal (plm. 20 minuten) en de sync daarna weer redelijk vlot gaat.

Bijdrager
    jabesse

De eerste x na de update zou er ook een conflict-popupboxje kunnen komen (die bij mij eigenlijk een pop-under werd!). Dus kijk even of er niet ergens onder een ander venster zo’n boxje op jouw input staat te wachten.

Ik moest overigens de MobileMe sync in het gareel brengen door de sync data te resetten: op de ene (iMac) heb ik MobileMe overschreven, op de andere (MacBook) heb ik vervolgens alle data op de computer overschreven. Zelfs daarna kreeg ik nog een hikje, maar nu lijkt alles het weer op de vertrouwde snelheid te doen.

Bijdrager
    solutions

Ook na de eerste sync blijft de boel erg traag (ook met mijn iPhone). Ik zie dat de sync vooral bij Agenda’s erg lang duurt. Contactgegevens en Bladwijzers syncen razendsnel.

En ja, ik heb de sync opnieuw ingesteld.

Wat te doen?

Thanks.

Bijdrager
    Scriptkipje

Het kan zijn dat dit niet aan de update ligt; Agenda’s in Mobile Me synct vandaag ook enorm traag hier en ik heb nog niet geupdate (geupdated? ;))

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.