7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    fje89

Symbian en mac, N95

Hallo mensen,

Ik wil de N95 8GB kopen bij Vodafone met abbo van rond de 20 euro per maand. (geen iphone vanwege T-mobile)
    En ook zonder internet.
    Ik zou deze telefoon graag willen omdat ik een telefoon wil met mp3 samen. (dat niet steeds 2 dingen hoeft meenemen)

Nu was mijn vraag: Kan Symbian goed met mijn imac?
    Dus of je wel goed muziek enzo kan over zetten?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Josebo.

Dat heeft niet zoveel met Symbian te maken. Maar volgens mij synct de N95 wel goed met de Mac.

Bijdrager
    Tomac5

Ik heb de N82. Als ik deze aansluit op mijn Mac, dan verschijnt er keurig een externe HD icoon op de desktop.
    Je kan dan muziek in de juiste map zetten, maar ook foto’s en al het andere belangrijke. Appeltje eitje!

Bijdrager
    Rolf

Heb net een nieuwe Nokia E71, en dat gaat als een speer met mijn Macjes. Voor sommige Nokia’s moet je bij Nokia een speciale iSync plugin downloaden, en zoniet, dan gaat het sowieso al vanzelf.

Bijdrager
    Yosemite

Weet wel waar je aan begint want de usabillity van de N95 is een drama; wat een verschrikkelijk ongebruiksvriendelijk ding.

iSync plug-in kan je trouwens hier vinden: http://europe.nokia.com/A4299040

Bijdrager
    fje89

waarom dan? daar heb ik niks overgehoort? welke zou ik dan moeten nemen in die prijsklasse?

Bijdrager
    Josebo.

Is gewoon voor iedereen weer anders. De één heeft liever Symbian en de ander Windows Mobile (ja, die mensen zijn er echt). De N95 (8GB) is gewoon een toptelefoon, heeft op dit moment bijna alles wat je nodig hebt. Zie hier een review van de N95. Alternatieven voor de N95 zijn bijvoorbeeld de G810, i8510 (Symbian), HTC Diamond of i900 (Windows Mobile). Daarnaast kan je ook nog denken aan bijvoorbeeld een Sony Ericsson. Er is genoeg te kiezen!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.