6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Saabs

Switch van PC to Mac programma ?

Als iemand vraagt om een programma om alles van een PC naar een Mac te transfers (zonder alles handmatig, 1 per 1 te kopiëren), wat stel ik dan voor ?

Dit misschien ?

Bijdrager
    voor een apple en een ei

Parallels heeft een Switch to Mac editie, ik weet niet of dit handig is en heb het ook alleen maar wel eens ergens gehoord dus kan best dat het voor heel iets anders dient.
    Je hebt dan wel gelijk ook het Parallels desktop-pakket als ik me niet vergis dus zit je daar weer mee want wie wil er nou windows op z’n Mac maar als iemand dat toevallig wil is dit misschien wel handig?

http://www.parallels.com/eu/products/desktop/stm/

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Wat bedoel je met “alles”? Als die persoon zijn of haar bestanden netjes in Mijn Documenten heeft staan, zou mijn advies zijn: die map kopiëren en klaar.

Bijdrager
    bouncer

Je kunt de gegevens ook via bestandsdeling overpompen. Draadje tussen PC en Mac en pompen maar.

Bijdrager
    Ikie

Ik heb alles gewoon overgeheveld…harde schijf in de mac pluggen, en alles kopiëren. Daar is toch niet een apart programma voor nodig?

Bijdrager
    bouncer

Beste Saabs,
    Bestandsdeling doet precies hetzelfde. Van harde schijf PC via draadje naar Mac harde schijf.
    Bestandsdeling is gewoon een onderdeel van het OSX besturingssysteem.

Know your Saabs! I am driving one.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.