8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Jordan_D

Switch problemen naar OSX

In m’n vrijetijd ben ik momenteel mensen aan het switchen. Met het verhaal hoe mooi OSX is en werkt. Compatible is en problemen ala OS 9 tot het verleden behoren. Alleen willen sommige fabrikanten niet echt meewerken.

En ik weet het je moet eerst checken op compatibiliteit. Maar als ik gerenommeerde namen hoor dan verwacht ik geen problemen. En eerder een pro support. Maar helaas.:?

Alle installatie betreffen Panther 10.3.2

De eerste heet Epson:
    Epson Stylus Photo EX daar hebben ze geen driver van. Heeft iemand een oplossing? Ik heb gimp-print-4.2.6 al gedownload. Maar krijg de printer niet aan de praat.

De tweede heet Philips:
    ToUcam Pro PC camera PCVC740K. Een driver staat wel op hun site. Maar wordt als een onbekend document gedownload. Any one a solution?

Bijdrager
    stoef

ik draai zelf met een epson cx 3200 (all in one)

je kunt ook kijken op www. versiontracker.com

Bijdrager
    addyboy
    ”Jordan_D”

De tweede heet Philips:
    ToUcam Pro PC camera PCVC740K. Een driver staat wel op hun site. Maar wordt als een onbekend document gedownload. Any one a solution?

onbekend document? kijk even op de site welke exstensie het meest wordt gebruikt en plaats die erachter. Probeer anders .pkg of.dmg of zoiets er achter te zetten

Bijdrager
    vhbart
    ”Jordan_D”

De eerste heet Epson:
    Epson Stylus Photo EX daar hebben ze geen driver van. Heeft iemand een oplossing? Ik heb gimp-print-4.2.6 al gedownload. Maar krijg de printer niet aan de praat.

Een mail naar de helpdesk van Epson heeft mij voor een ander model (weet niet vanbuiten hetwelke, is op m’n werk) de juiste link naar de juiste driver bezorgd (binnen de twee dagen!). Wat je Epson betreft kan je daar misschien eens proberen.

Bijdrager
    XXX

die driver op de philips site is voor os 9, de juiste driver voor osX kun je hier downloaden :
    http://www.ioxperts.com/devices_usbwebcams.html

Bijdrager
    Jordan_D

Thnx my fellow mac users. Wat is het toch mooi om Mac gebruiker te zijn:cry:

Never nooit dat die Windowboys zo’n binding met elkaar hebben. :wink:

Bijdrager
    vogel
    ”Jordan_D”Never

Wat je zegt!

Bijdrager
    els
    ”Jordan_D”

In m’n vrijetijd ben ik momenteel mensen aan het switchen. Met het verhaal hoe mooi OSX is en werkt.

Roept onwillekeurig toch een apart beeld op: “Mag ik eens met u praten over ….?” (computers, de bijbel etc.) :innocent:

(Ben niet zo succesvol als switcher, pure jaloezie)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.