9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iJack

Switch bluetooth / wifi

Elke morgen als ik in de auto stap zet ik m’n wifi uit en een scherm verder m’n bluetooth aan, op kantoor aangekomen dezelfde handelingen, maar andersom. Bij vertrek van kantoor weer en bij thuiskomst weer… steeds terugkerende handelingen.

Ik heb gezocht naar een switch die dit met een druk op de knop voor me kan doen, helaas niets gevonden. Is er een handige oplossing hiervoor te vinden? Ik na me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit “probleem”.

Groet, Jaap

Bijdrager
    youp

als je je iphone jailbreaked en dan sbsettings instaleerd, dan kan dit allemaal met een veeg aan de bovenkant van je scherm.

Bijdrager
    iJack

ik wil liever niet jailbreaken… ik gebruik de telefoon ook zakelijk en wil geen “gedoe” met upgraden en zo…

Bijdrager
    eiko

Maar waarom wil je wifi uit hebben staan in de auto?

Bijdrager
    Maverick9898

Ik vermoed om batterij-redenen;).

Bijdrager
    eiko

Ik weet niet hoe lang je in de auto zit, maar het lijkt mij niet de moeite waard om voor een half uurtje wifi uit te zetten

Bijdrager
    youp

nee, koop dan een autolader of een extended battery

Bijdrager
    iJack

In de auto heb ik een lader, dat is dus geen probleem. Op m’n werk heb ik geen wifi, ik gebruik wifi dus alleen thuis. Bluetooth gebruik in alleen in de auto voor de carkit…

Wifi aan laten staan (overdag op m’n werk) kost veel batterijstroom en bluetooth an laten staan als ik thuis ben ook… vandaar de switch..

Bijdrager
    Maverick9898

Dan heb je het een beetje verkeerd uitgelegd. Je zegt in je OP dat je het als je naar de auto gaat switched. Dus mensen gingen er vanuit dat je je Bluetooth aan had in de auto en zowel thuis als op kantoor wifi aan hebt. Maar zoals ik het nu begrijp heb je in de auto bluetooth aan en alleen thuis wifi aan.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.