5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Ni3l55

swipen naar vorige/volgende pagina werkt niet in Safari

Hey mensen,

Gisteravond heb ik Mavericks geïnstalleerd, ben er zeer tevreden mee!
    Toch heb ik iets gevonden waar ik me blauw aan erger; het swipen naar de vorige of volgende pagina in Safari.
    Wanneer ik dus een pagina/website open, bijvoorbeeld Onemorething.nl en terug wil gaan naar Google.nl met behulp van de swipe beweging (met 2 vingers naar recht of links swipen op het trackpad) krijg ik maar een klein stukje te zien van de vorige pagina, ongeveer 20 pixels:

Ik kan dus niet naar die vorige pagina en kan ook niet terug naar de huidige pagina, via het zoekveld naar de gewenste pagina gaan of via een link in de favorites bar heeft geen zin, het scherm blijft het zelfde. Ook naar inzoomen, scrollen heeft geen zin meer op die tap.

Safari loopt niet vast ik kan namelijk gewoon wel naar een andere tap gaan en de tap sluiten. Maar steeds wanneer ik een nieuwe tap aanmaak krijg ik dit weer terug zien. Alle andere swipe functies zoals launchpad openen etc.. werken allemaal gewoon, dus er is iets mis met Safari.

Mac OS X 10.9 op early 2011 MacBook Pro
    Safari 7.0

Heeft hier iemand ook last van? en eventuele oplossing?

Bijdrager
    Niels

Er is hier al een topic over

Bijdrager
    BenDover

Even opnieuw instellen in je voorkeuren van je muis

Bijdrager
    gsmaster

Je kan dit idd. bij de instellingen van je voorkeuren sectie muis aanvinken…
    Ben er net ook zelf achter gekomen dat dit standaard niet ingesteld staat…

Bijdrager
    whugos

Beetje oude topic, maar probeer het toch.

@Ni3l55
    : heb jij een oplossing. Ik heb exact hetzelfde. En bij mij staan de instellingen van de muis wel goed.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.