9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    tenderboy

swf files combineren

ik weet niet helemaal zeker of ik met een flash vraag hier op de juiste plek sta maar ik ga ervoor.

Ik heb de afgelopen maanden hard gewerkt aan een animatie van 5 minuten voor een schoolproject. Nu was het begin een beetje groot geworden dus had ik besloten voor het tweede deel een nieuw flash bestand aan te maken. Nu heb ik ze allebei geexporteerd maar nu wil ik beide swf files achter elkaar zetten maar dat ging toch niet zo gemakkelijk als gedacht.

weet iemand een programma om dit te doen of weet iemand hoe je dit slim en gemakkelijk kan aanpakken?

bvd

Bijdrager
    MauZ

ik dacht dat als je een swf importeerd hij ze alls losse frames in je movie gooit, dacht ik hoor, ff uit proberen.

Bijdrager
    tenderboy

ja klopt je hebt gelijk alleen het probleem is dat mijn swf bestandjes te groot zijn en flash raakt ervan overstuur

Bijdrager
    Kyokushinkai

Hoe groot is te groot en waarom zijn ze zo groot?

Bijdrager
    tenderboy

de ene is een kleine 800 kb en de andere is zelfs 4 mb. Er zit een heel klein quicktime filmpje in en ik heb al mijn achtergronden met illustrator gemaakt en als swf gesaved. Hierdoor kon ik ze nog aanpassen in flash. Ik denk dat ze daarom zo groot zijn

Bijdrager
    Gip

En je hebt ze nodig als .swf allebei, of een .mov?

Bijdrager
    MauZ

moet het in flash blijven?

Bijdrager
    tenderboy

Flash hoeft niet perse en de extensie maakt eigenlijk ook niet uit. ik had geprobeerd te exporteren naar .mov alleen alle movie clips exporteerde ie niet

Bijdrager
    tenderboy

het al opgelost.. heb van het tweede fla bestand alle frames gekopieerd naar het eerste. Duurde in totaal een half uur en het saven duurde zelfs 3 kwartier :o :)

maar goed, alles is oke

bedankt voor de reacties

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.