6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rickieboy

Sweex Router problemen

Voor mijn vorige laptop had ik een sweex router gekocht ( ik heb een motorola modem) sweex is natuurlijk erg low budget maar toch deed hij het goed bij mijn vorige laptop. Nu wil ik inloggen op mijn nieuwe macbook ( nieuw as in 3 uur geleden ontvangen) om een poort te forwarden maar krijg ik alleen een bovenste lijn te zien met sweex bla bla…ik kan dus niets doen. Nu dacht ik om mijn poorts te forwarden op mijn oude laptop heeft dat zin?
    En ik ben nu ook zo bijdehand om er nog een vraag doorheen te jassen die luidt: ‘ zijn er nog plaatsvervangede progs voor winrar.’ ik hoop dat iemand mij kan helpen

groeten Rick

Bijdrager
    thijsbrg

Ik heb zelf een Sweex Router en verder geen problemen met instellen probeer het eens in een andere browser, firefox ofzo…

daarnaast voorhet unrarren kun je tog gewoon mac os x gebruiken, anders gebruik Stuffit Expander: http://www.stuffit.com/mac/expander/index.html

Bijdrager
    rickieboy

sorry maar ik had er misschien bij moeten zetten dat ik bestwel een noob ben, hoe kan ik browsen met firefox dan? stuffit is super, bedankt!

Bijdrager
    sypie

Firefox moet je downloaden, als je het nog niet hebt.

http://www.getfirefox.com

Wel even de apple versie opzoeken uiteraard. Daarna kun je deze installeren en gebruiken.

Op zich moet het voor je sweex niet zoveel uitmaken. Als je die kunt benaderen dan zo je die ook in moeten kunnen stellen. Ik vind het altijd een beetje wazig dat de ene browser het wel doet en de andere niet.

En voor rar en zip bestanden is inderdaad Stuffit expander heel handig.

Bijdrager
    rickieboy

Hij doet het nu wel met firefox, hartsikke bedankt jullie beide!

Bijdrager
    sypie

Topictitel even aanpassen door [opgelost] er voor te zetten is misschien een idee?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.