3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    vanWoods

svcd, terminal geeft vreemde errors??

Ik zit met het volgende probleem, ik heb een filmpje gemaakt in flash mx en dit als quicktime geexporteerd, en vervolgens als vcd gebrand. Prima werkt allemaal goed, alleen dus de kwaliteit???!?!? Nu heb ik ffmpegX geinstalleerd(nieuwste versie), krijg ik nu deze code in de terminal:

[G4VM:~] patrick% pbpaste | sh
    Encoding started on Fri Feb 21 18:16:37 CET 2003
    ## Component Manager: attempting to find symbols in a component alias of type (regR/carP/x!bt)
    ++ WARN: [mpeg2enc] Generating dummy SVCD scan-data offsets to be filled in by “vcdimager”
    ++ WARN: [mpeg2enc] If you’re not using vcdimager you may wish to turn this off using -d
    ## Component Manager: attempting to find symbols in a component alias of type (regR/carP/x!bt)
    error: could not convert audio track!

**ERROR: EOF in WAV header
    **ERROR: failure reading WAV file
    INFO: [mplex] mplex version 2.2.1 ($Date: 2002/04/20 19:08:30 $)
    INFO: [mplex] File /Users/patrick/Desktop/test.m2v looks like an MPEG Video stream.
    **ERROR: [mplex] Unable to open file /Users/patrick/Desktop/test.mp2 for reading.
    rm: /Users/patrick/Desktop/test.mp2: No such file or directory
    (Super) VideoCD xml description created successfully as `/Users/patrick/Desktop/test.xml’
    ++ WARN: initializing libvcd 0.7.12 [darwin5.2/powerpc]
    ++ WARN:
    ++ WARN: this is the UNSTABLE development branch!
    ++ WARN: use only if you know what you are doing
    ++ WARN: see http://www.hvrlab.org/~hvr/vcdimager/ for more information
    ++ WARN:
    **ERROR: could not stat() file `/Users/patrick/Desktop/test.mpg’: No such file or directory
    rm: /Users/patrick/Desktop/test_02_pregap.img: No such file or directory
    Encoding completed on Fri Feb 21 18:23:16 CET 2003

[G4VM:~] patrick%

Komt dit nou omdat het een uit flash geexporteerd filmpje is of heb ik iets anders fout gedaan??? Er zit geen geluid in het filmpje.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    hankie

Als je vragen hebt, kun je het beste de maker van het programma een mailtje sturen. Als het goed is staat hij vermeld in de ‘about’ ofoz. Ik heb hem ook al verschillende keer om raad en daad gevraagd en met succes!

Hankie

Bijdrager
    2manydjs

Als major (ga er van uit dat je die moest mailen van hankie) geen gehoor geeft kan je altijd nog je flash filpmje omzetten naar een echt filmpje, zoals DV. Als je die daarna omzet naar svcd heb je prima kwaliteit! Ik heb het zelf ook gedaan met succes.
    Het beste kan je het flash bestand omzetten met QT pro.

Succes!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.