9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    LiveToRide

Surfgedrag accounts bekijken wanneer geschiedenis is gewist

Is het mogelijk om toch nog het surfgedrag te achterhalen van gebruikers wanneer de geschiedenis is gewist in Safari.
    Worden de bezochte sites bijgegehouden in bijv. een logfile.

Bijdrager
    computer space

Mag niet zonder de onderzochte persoon te informeren! Dus dan kun je de persoon in kwestie dit net zo goed zelf vragen!

Bijdrager
    dimelot

Hij onthoudt ook cookies…. :P

Bijdrager
    pepe

:P Ik zie mij zoontje al bekennen dat hij de hele middag op spele.nl heeft gezeten ipv informatie zoeken voor z’n werkstuk… Nee, dan liever de optie om toch iets terug te kunnen zoeken.

Daarnaast, ik schoon het zelf ook wel eens op, maar mis dan toch net de ene interessante link die ik een paar dagen geleden begonnen ben.

Dus al 2 redenen om niet met een lullig antwoord te komen over privacy…

Iemand wel een idee?

Bijdrager
    LEXY
    ”LiveToRide”

Is het mogelijk om toch nog het surfgedrag te achterhalen van gebruikers wanneer de geschiedenis is gewist in Safari.
    Worden de bezochte sites bijgegehouden in bijv. een logfile.

Ja die worden bijgehouden in een logfile en dat is nou net die file die is gewist.:cry:

Bijdrager
    Mendoza
    ”Martiniman”

Mag niet zonder de onderzochte persoon te informeren! Dus dan kun je de persoon in kwestie dit net zo goed zelf vragen!

wat weet jij er nu van? misschien wil hij het gedrag van zijn kinderen controleren? of van iemand die stiekem zijn pc gebruikt? of niet stiekem, maar voor wellicht verkeerde dingen?

Bijdrager
    LiveToRide

Thanks Mendoza en pepe voor vertrouwen in het goede vd mens. :wink:
    Misschien de vraag niet helemaal helder gesteld.
    De gebruiker heeft een aantal weken geleden een site bezocht maar weet en kan de link niet meer vinden.
    By the way; snelle reactie allemaal

Bijdrager
    Xenophon

Misschien een tip: veel routers ‘onthouden’ die informatie ook, dan kan je die log-files nalezen. Bovendien is het een stuk lastiger om die log-files te wissen.

Bijdrager
    LiveToRide

Goeie Tip, Xenophon, niet aan gedacht ga ik proberen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.