15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Pretletter

Surfen op iPad sucks big time

Waar ik helemaal gek van word is dat als ik in saffari surf en de pagina is aan het laden en ik vast op een link wil klikken de pagina ineens verschuift en ik dus op een andere link klik. Dit gebeurt me bv vaak op OMT als ik op de voorpagina het bovenste topic aan wil klikken dan klik ik ineens op een nieuwsbericht omdat dan net de pagina verschuift omdat het advertentie plaatje zicnhtbaar word.

Wat ik ook superirritant vind is als een pagina laad en ik vast begin te scrollen safari steeds weer naar het begin (de bovenkant) van de pagina springt.

Grrrrrrrrrrrrrrr.

Edit: wat aangepast. Die kl*te spellingscontrole ook.

Bijdrager
    Afroman

Ik snap er geen reet van.

Bijdrager
    Oppie

Pretletter, je probleem zal me worst wezen; kloot maar lekker door!
    Ik reageer zo omdat je een topic niet even een normale titel kunt geven.
    En wat je elders over de dood van Jobs te melden hebt, maakt je niet sympathieker.

Wel is het een feit dat de website van OMT deze onhebbelijke eigenschap heeft. Het lijkt me geen browser probleem, maar meer een probleem van de bouwer van OMT.

Bijdrager
    Breexz

Niet alleen op iPad, op iPhone ook…:p

Bijdrager
    Pretletter
    Oppie op 06 oktober 2011

Pretletter, je probleem zal me worst wezen; kloot maar lekker door!

Ik reageer zo omdat je een topic niet even een normale titel kunt geven.

En wat je elders over de dood van Jobs te melden hebt, maakt je niet sympathieker.

Wel is het een feit dat de website van OMT deze onhebbelijke eigenschap heeft. Het lijkt me geen browser probleem, maar meer een probleem van de bouwer van OMT.

Dus omdat ik een afwijkend gevoel heb ben ik niet sympathiek? Jij spoort niet. Op die manier zijn er hele erge dingen gedaan in de geschiedenis. Denk eens na voordat je zo ongenuanceerd uit de hoek komt.

Bijdrager
    gielhendriks

Sorrie, maar wat nou precies je vraag?

Bijdrager
    Pretletter
    gielhendriks op 06 oktober 2011

Sorrie, maar wat nou precies je vraag?

Ik wil gewoon even mijn gevoelens kwijt. Dat mag ook op een forum getuige bv dit topic. Ik baalde er zo van dat ik mijn frustraties over die kl*te ipad even kwijt wilde.

Is toch geen probleem zeker?

Bijdrager
    PimPamPet

Fijn om te weten Pretletter. We weten nu dus dat je:
    a) Goed kunt zeiken
    b) Geen vraag hebt
    c) Totaal geen geduld hebt om blijkbaar even te wachten tot een site geladen is
    d) Je een ezel bent omdat je je blijkbaar vaker stoot aan deze steen.

Wat dacht je nou toen je dit bericht plaatste? Wat voor reacties was je naar op zoek? Tientallen mensen die dan zeggen: ‘Ja, ik ook!’?

Ik snap ’t niet…

Bijdrager
    SunKeeper

Waarom heb je überhaupt een iPad gekocht?

Verkoop maar weer snel, en haal maar een Samsung Galaxy Tab 10.1.1076

Want die scrollt ten minste wel goed:sarcastic::sarcastic:

Moderator
    unSOUND

Breuf wou gewoon even stoom afblazen…

Nothing to see here, move along…

Bijdrager
    ququlequ

Wat ik ook superirritant vind is als een pagina laad en ik vast begin te scrollen safari steeds weer naar het begin (de bovenkant) van de pagina springt.

Dit heb ik ook vaak op mijn iPhone. Zeer vervelend….

Bijdrager
    mtooster

Dat de pagina verspringt als je alvast naar beneden scrollt heb ik geen last van (met iOS 5 GM, iPhone 4)

Het probleem wat je aangeeft met de advertentie op OMT komt door de manier waarop de site gemaakt is…. daar heb ik ook last van;
    De advertentie bepaald de hoogte van het vlak waar deze in staat, de advertentie wordt alleen dynamisch ingeladen als de site verder al binnengehaald is…. Op de Mac heb ik het ook namelijk.
    Dit zou eigenlijk wel aangepast kunnen worden.

Bijdrager
    iMacDonalds
    ququlequ op 06 oktober 2011

Dit heb ik ook vaak op mijn iPhone. Zeer vervelend….

idem, inderdaad een enorm irritante bug die er al vanaf het begin in zit.

Moderator
    Strifer

Terug springen is irritant. Ik heb er gelukkig weinig last van. Misklikken en verspringen van de pagina kun je voorkomen door de hele website te laten laden. Dan heb je er duidelijk minder last van. Zo, dat was effe on topic:p

Bijdrager
    plonserd

Probleem heb ik ook op m’n iPhone..
    En het grootste probleem is nog dat de andere pagina dan zo snel laadt, dat ik altijd te laat ben om alsnog op de juiste link te duwen:p

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.