7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    kwisten

    Support van Adobe ?

    :cry: Iemand al eens geprobeerd om verstaanbare support te krijgen van Adobe ? Ik kreeg vandaag nul op request ! Het moet via telefoon tijdens de kantooruren, via mail, kom zeg daar beginnen ze niet aan. Maar het komt er bij hen niet in dat ik die software heb aangekocht om thuis te gebruiken, dus dat ik tijdens de kantooruren niet echt tijd heb om naar Adobe te lopen bellen.
    Van service gesproken…

    Moderatie FreekMac: topictitel aangepast

    Bijdrager
    Zweefvliegerke

    misschien kan je hier terecht met je vraag?

    Bijdrager
    Aardbeihoofd

    Van de twee keer dat ik gebeld heb voor support met CS2 is men wel steeds zeer vriendelijk en to-the-point met antwoorden. Ik neem wel genoegen met het feit dat men enkel open is tijdens de kantooruren als de uitlge/hulp zeer goed is. Wel opletten als je belt vanuit BelgiĆ«, dan kost het je een gesprek naar Nederland –

    Van hun site geplukt: Telefoon Adobe BelgiĆ« +31 20 582 0861 – Nederland +31 20 582 0868

    Bijdrager
    olbo

    ‘Adobe’ als topic is ook niet echt duidelijk! Beetje te algemeen.

    Bijdrager
    Mezzanine

    graag verwijs ik je naar een ander forum;)

    http://www.adobe.com/support/forums/main.html

    Bijdrager
    Nisei

    Altijd nog beter dan Quark.
    Daar krijg je matig Engels sprekende Zwitsers aan de lijn die je vervolgens een code van 40 karakters gaan voorlezen om je software te activeren.

    Bijdrager
    Freek.
    ”olbo”

    ’Adobe’ als topic is ook niet echt duidelijk! Beetje te algemeen.

    Aangepast :)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.