6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    boekeloo

SuperSim van Vodafone verloopt

Beste mensen mijn SuperSim 13,50 voor 200 belminuten en onbeperkt internet verloopt na 2 jaar. Bij Vodafone kom ik zo ongeveer uit op 22 euro per maand. Zijn er goedkopere alternatieven?? Wie heeft dit uitgezocht??

bij voorbaat dank

Bijdrager
    Werner K.
    Bijdrager
    Trat

Let er wel op dat je voortaan bij Vodafone per minuut moet gaan betalen! :slant:

Bijdrager
    xionix

je kunt toch ook dat abo door laten lopen, ik heb mijn abo dit jaar ook laten doorlopen tot ik me iphone 4 had gekocht en toen wel voor een ander abo gekozen maar anders kon ik me oude gewoon nog houden of daarmee verlengen.

Bijdrager
    tinus_omt

Bij Vodafone krijg je eigenlijk altijd bij een nieuw abonnement het internet de eerste helft van je contract voor de helft van de prijs. Bel eventueel even naar de verkooplijn met de melding dat je abonnement is afgelopen, dan kom je bij Retentie terecht en die mogen betere aanbiedingen doen dan je in de winkel kunt krijgen.

Vergeet trouwens niet dat bij Vodafone bij het verlengen van je abonnement je beltegoed vervalt, smerig maar zo is het.

Bijdrager
    boekeloo

@xionix
    ik kan mijn oude supersim laten doorlopen maar dan ga ik wel 27,50 betalen ipv 13,50 (wat ik de eerste 2 jaar heb betaald)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.