5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MacSwitcher

Superdrive/MBP probleem

Ik probeer een aantal avi-filmpjes to kopiëren van een CD-R (maxell, 700MB, 52x) naar mijn Macbook Pro, maar het kopiëren stopt telken na 20 à 40 MB. Ook wanneer ik de filmpjes rechtstreeks probeer af te spelen van de CD, blokkeert quicktime na 2 min. en dit bij alle filmpjes (dus ik veronderstel dat het niet aan één of andere fout ligt in één van de filmpjes). De Superdrive begint dan trager en trager te draaien en probeert uiteindelijk telkens opnieuw op te starten zonder dat dit lukt. De CD kan niet uitgeworpen worden. Ik moet 5 min. wachten alvorens de ejectknop werkt. De CD werd beschreven op een windows PC.

Is mijn Superdrive aan vervanging toe?

Bijdrager
    YoYelloW

probeer es met andere cd/dvds als dat hetzelfde probleem geeft, terug naar de winkel..

Bijdrager
    Maced.2

ja daar hebbie het ……op windhoos gefikt
    Ik had er ook last met Mp3 bestanden op een dvd ook gefikt met windhoos langggggg geleden:)
    Maar niet meer over tezetten….helaas :cry: heb ook alles geprobeerd maar het lukt me echt niet om ze op me Mac te zetten.

Bijdrager
    MacSwitcher

ik heb het net nog eens geprobeerd met twee Sony CD’s die ook met Windows zijn aangemaakt, en daar lukt het wel bij (bedankt voor de tip):D

zou het merk er bij die andere CD voor iets tussen kunnen zitten?

Bijdrager
    Maced.2

…..en toch zijn het ook Sony DVD. tjes …Vreemd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.