7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    pinguin

superdrive kapot na 3 maal gebruiken

ik heb sinds augustus een nieuwe MBP gekocht en heb ondertussen 2 dvd’s gebrand.
    MBP staat altijd op buro, kan niets mee gebeuren.
    Wil nu een nieuwe schijf branden en lees dat de laserstraal niet kan gekalibreerd worden.

na “zoeken” op internet zou dit betekenen dat de drive naar de wup is.

zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt. Kapot na 3 maal gebruiken, da kan toch nie normaal zijn,….

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.
    Alles kan kapot, ook als het nieuw is.

Gewoon direct mee teruggaan naar je verkoper en vragen om reparatie/vervanging van de Superdrive.

Inactief
    Anoniem

Laten we hopen dat Apple die superdrives zo snel mogelijk dumpt. De mijne in de MBP is ook stuk en de superdrive in m’n iMac heeft altijd raar gedaan. Daarnaast lees ik regelmatig dat mensen problemen hebben met ’t ding.

Bijdrager
    Japsuh

En dan? Een cd-lade erin? Dat ziet er toch niet uit!

Bijdrager
    1984

Met lades heb ik nooit problemen gehad, echter met die sleuf (superdrive) veel problemen , en meerde hebben het begeven.

En hoe een lade eruit ziet….99% van de tijd zit hij erin

Bijdrager
    leavestone

Is nu gelukkig de zwakste schakel een voordeel met Apple care heb je recht op een nieuwe mac na 3 keer het zelfde eufel. En zo snel mogelijk afschaffen stikje of cloud werkt veel sneller en bovendien milieu vriendelijker.

Bijdrager
    Marius1976

Heel lang geleden heb ik dit euvel gehad met m’n iMac G5.

Dat bleek aan de DVD’tjes te liggen en eens een keer niet aan de superdrive. Ik zou eens een ander merk DVD’tjes proberen en dan nog eens kijken.

Maar ik ben het wel erover eens dat het waardeloze loopwerken zijn.

Niets dan problemen… helaas.

Groetjes
    M.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.