12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    JeePee

Superdrive kapot… 2,5 week oud…

Nou, ik baal als een stekker:x Gisteren de prijzen van de nieuwe iMacs enorm naar beneden en ook nog eens aardige upgrades en gisteravond verslikt mijn superdrive zich in de MacFanCD 44… Hij loopt vast en kan hem niet meer lezen, sterker nog, hij kan niets meer lezen…. Geen installcd, geen audio en ik kan ook niet opstarten van de Hardware Test CD van Apple….

:cry: :cry: :cry: Meteen Apple gebeld en binnen een paar dagen bellen ze voor een afspraak om langs te komen….:x :cry: :(

Bijdrager
    Gatekeeper

Mijn nieuwe Powerbook 1GHZ mocht slechts 6 weken het levenslicht aanschouwen… van het ene op het andere moment gaf hij de geest…

Met gevoel voor understatement kan ik zeggen dat mijn vertrouwen in Apple inmiddels ruim beneden het landelijk gemiddelde ligt…

Bijdrager
    JeePee

Baal je even met me mee? :D Aaahhhh, dat lucht op….:roll: :wink:

Bijdrager
    Gatekeeper

Nou… echt blij ben ik nog niet, hoor… :(

Bijdrager
    Gatekeeper

NU ben ik blij!!! Mijn dealer belt net dat ie weer klaar ligt. Heb ik hem toch al 2 weken moeten missen. En wat was er nou stuk??? Dealer: ‘Geen idee… Apple heeft harde schijf en logic board vervangen’. Dus: Al mijn gegevens, foto’s e.d. die ik natuurlijk wel van PLAN was te backuppen zijn ‘gone with the wind’… Zucht…. ‘gematigd blij’ eigenlijk… :oops: :) :evil: :D

Bijdrager
    JeePee

Ik had gelukkig ook een Cross-over-kabeltje gekocht bij mijn nieuwe iMac en dus even gebackupt naar mijn oude, voor de zekerheid…:roll:

Bijdrager
    pepe

Beter 1 backup in de hand dan 10 kapotte HD bij Apple…. :?

Bijdrager
    Gatekeeper

Jaja… ik weet het… ik ben slordig met backups… wrijf het er maar in… :(
    :oops:

Bijdrager
    HSL
    ”JeePee”

Ik had gelukkig ook een Cross-over-kabeltje gekocht bij mijn nieuwe iMac en dus even gebackupt naar mijn oude, voor de zekerheid…:roll:

ff wat anders, maar je hebt tegenwoordig geen crossover kabels meer nodig, aangezien alle mac’s tegenwoordig autosensing ethernet poorten hebben, dus als je een verkeerde kabel gebruikt “draait” hij hem zelf om!!

succes met je Macje..

HS-L

Bijdrager
    pepe

Oh? wat handig… :o

Bijdrager
    JeePee

Hé Gatekeeper, dat verwacht je toch ook niet van je net 6 weken oude PowerBook…. Ik wilde even backups gaan branden op mijn CDRW, maar dat kon dus niet meer, ik had mazzel dat de iMac het zelf nog wel deed!

En alweer wat opgebeurd?:D :wink:

Bijdrager
    JeePee

Zo, Apple belde me. Ze hebben direct een nieuwe SuperDrive EN een nieuw LogicBoard besteld… 8) Zodra ze binnen zijn, bellen ze om langs te komen. Voor zover ik begrepen heb, proberen ze de boel bij mij thuis erin te zetten… Gaaf!! Interessant!! 8)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.