9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Willaaam

SuperDrive kapot?

Is het iemand hier ooit overkomen?

Ik kan wel cd’s branden, cd’s lezen, dvd’s lezen, maar niet meer branden.. zodra ik er een dvd-r instop, komt ie er na 15 seconden net zo vrolijk weer uit :(

Een dvd-rw pakt ie overigens wel:?

Iemand enig idee?

Bijdrager
    JeePee

Heb je nog garantie? AppleCare? Even bellen!!

Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe SuperDrive in mijn gloednieuwe iMac 17″ TFT (1 maand oud). Mijn Superdrive deed niets meer met CD’s en CDRW’s, alleen DVD’s accepteerde hij nog….:?

Bijdrager
    Willaaam
    ”JeePee”

Heb je nog garantie? AppleCare? Even bellen!!

Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe SuperDrive in mijn gloednieuwe iMac 17″ TFT (1 maand oud). Mijn Superdrive deed niets meer met CD’s en CDRW’s, alleen DVD’s accepteerde hij nog….:?

Pest, ik heb exact dezelfde mac….

Ik heb hem gekocht bij machouse… hoe werkt dat applecare gedoe?

Bijdrager
    JeePee

Hoelang heb je hem?

Bijdrager
    JeePee

Zonder AppleCare heb je recht op 90 dagen gratis telefonische ondersteuning (90 dagen na je aankoop), met AppleCare is dat 3 jaar…
    Zonder AppleCare heb je 1 jaar fabrieksgarantie, met AppleCare zijn al je reparaties 3 jaar gratis, behalve als je je Mac uit het raam hebt laten vallen ofzo…:wink:

Sommige mensen kopen geen AppleCare omdat een Mac niet binnen 3 jaar kapot hoort te gaan. Op het moment dat er wat kapot gaat na die 1 jaar fabrieksgarantie proberen ze van Apple voor elkaar te krijgen dat hun reparatie toch gratis is. Maar dit is erg veel rompslomp…

Ik raad AppleCare zeker aan, je hebt met 1 keer een monteur aan huis je AppleCare er volledig uit, als je denkt aan voorrijdkosten, uurloon en materialen….:roll:

Telefoonnummer om AppleCare aan te vragen: 020 346 9104
    en als je het al hebt geactiveerd en misschien ook wel in die eerste 90 dagen het volgende nummer: 020 346 9163

Heb jij geen telefoonnummer gekregen? Anders Machouse bellen…

Bijdrager
    Willaaam

Ik heb er inderdaad nooit applecare bijgekocht, van de EU zit er toch een soort garantie op omdat het een deugdelijk product hoort te zijn. Maar ik zal binnenkort even bellen enzo…

En als het blijkt een software of een stomme fout te zijn ofzo (van mij)? moet ik dan dingen terugbetalen aan apple? :sealed:

Bijdrager
    JeePee

Gewoon even bellen, de eerste 90 dagen is bellen gratis en dan kunnen ze samen met jou achter het probleem komen…

Bijdrager
    Willaaam
    ”JeePee”

Gewoon even bellen, de eerste 90 dagen is bellen gratis en dan kunnen ze samen met jou achter het probleem komen…

Bedankt, zal het dadelijk doen :)

Bijdrager
    JeePee

Succes!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.