5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jedidjah

superdrive eet geen dvds/cds meer

Ik heb een powerbook G4, dik een jaartje oud, nooit problemen mee, maar nu opeens wil de superdrive erin geen schijfjes meer aannemen. Heb geen instellingen veranderd oid, kan op niets naders komen wat ik veranderd zou kunnen hebben, ik peins me suf en ben bang dat de superdrive kapot is. Geen enkel schijfje blijft erin zitten… Kent iemand dit probleem? Zie wel hier iemand die een cd-probleem had wat er een beejte op lijkt, maar het gaat daar toch om hele andere hardware. Suggesties zijn welkom!

Bijdrager
    Van Cot

drive uit je powerbook, openvijzen en dan de lezer goed uitkuisen, kan wonderen doen. Ik heb dit nog niet moeten doen, ne maat van mij moet dit om het half jaar doen met zijn DVD-schrijver.

Bijdrager
    Nisei

Schoonmaken kan helpen, maar mn ervaring is dat Apple gewoon bagger optische drives in de computers zet. Al heel veel problemen mee gehad. En dan laat ik het gebrek aan firmware updates nog maar even buiten beschouwing.

Bijdrager
    H@roldBeer
    ”Nisei”

Schoonmaken kan helpen, maar mn ervaring is dat Apple gewoon bagger optische drives in de computers zet. Al heel veel problemen mee gehad. En dan laat ik het gebrek aan firmware updates nog maar even buiten beschouwing.

als je geluk heb, dan kan de superdrive meer dan 2 jaar mee

tot nu toe geen problemen hier

Bijdrager
    TonE
    ”Nisei”

Yep, Matshita, Pioneer, Sony, Toshiba, Philips, allemaal bagger
    Lite-on, Acer, BenQ en Freecom rules! :roll:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.