8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Churchil

Superdrive brandt wel in iPhoto, maar niet in iDVD

Mijn Superdrive weigert te branden in iDVD. De drive werkt wel als ik brandt in iPhoto. Ik heb het forum nageplozen, maar geen identieke situaties kunnen vinden. Ik ga nog wat andere media proberen (alhoewel ik mijn huidige altijd zonder problemen heb kunnen gebruiken). Het lijkt wel een Software probleem. Iemand iets dergelijks meegemaakt en ideeën?

Vast bedankt voor de input!

Bijdrager
    1984
    Bijdrager
    Churchil

Dank voor je snelle reactie. Ik heb zelf ook Toast Titanium, maar ik zou graag weer rechtstreeks vanuit iDVD willen branden zonder de tussenkomst van andere programma’s!

Bijdrager
    Fester

Wat wil je branden?
    Filmpjes moeten eersts gecodeerd, dat zou een tijdje kunnen duren.

Bijdrager
    Churchil

Daar komt iDVD dus niet eens aan toe. Bij het indrukken van de brand button, vraagt iDVD om een blanco DVD schijf. Deze stop ik in de de super drive, maar wordt vervolgens niet herkend (volledigheidshalve: dezelfde DVD wordt wel herkend door iPhoto als ik en album wil branden en ook als ik de dezelfde schijf in de super drive stop zonder enig programma open te hebben)

Bijdrager
    Fester

Het coderen en menutjes aanmaken doe ik in iDVD. Eigenlijk brand ik een image in programma/schijfhulpprogramma, staat er niet zo lang een dvd in de brander.
    Gaat bij mij altijd goed.

Bijdrager
    Churchil

Bedankt voor je reply, ik zal het eens op die manier proberen (image aanmaken en branden via schijfhulp of toast)

Bijdrager
    Fester

Graag gedaan.
    In iDVD kan je onder project naar projectinfo kijken, weet je de status.
    Sucses

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.