30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:

Bijdrager
    tenderboy

SUPERBOWL!

hallo iedereen

zondagnacht is het weer SuperSunday met Superbowl XLI

weet iemand toevallig of ie ook op de ned. tv wordt uitgezonden behalve UPC. Ik heb wel UPC maar ik haat die reclames om de 2 minuten…

Bijdrager
    diotav

Ik gok weer op SBS6 .. ARD schijnt ook een goede optie te zijn! Ik kijk uit naar zondag/maandag!

Bijdrager
    tenderboy

ik had vernomen dat SBS dit jaar de Superbowl niet gaat uitzenden. Daar baalde ik best van

ARD is ook een optie maar ik ben helemaal geen fan van het duitse commentaar, dan zit ik me daar aan te ergeren en het gevolg is dat de wedstrijd aan me voorbijgaat :)

Bijdrager
    Proof of Youth

Touchdown, JAWOOOOOHL!!!!:P

Tussen welke teams is het eigenlijk?

Bijdrager
    tenderboy

Chicago Bears tegen de Indianapolis Colts

beloofd een mooie wedstijd te worden..

Bijdrager
    Marcski

nope, sbs gaat het helaas niet uitzenden..

zit denk ik toch aan ARD vast:(

Bijdrager
    darh

ik vraag me vooral af wat voor ad Apple nou uitgaat zenden tijdens de superbowl… het moet wel aardig wat zijn want zo’n ad is niet goedkoop tijdens de superbowl!

Bijdrager
    tenderboy

2,5 miljoen dollar voor een 30 sec. clip las ik.. zeker niet goedkoop

Bijdrager
    Reflex

Ik ga er zeker weer naar kijken! Het is inmiddels een traditie aan het worden met vrienden van me, dus ik zie er naar uit!

Ik moet enkel nog even een team kiezen waarvoor ik ben.

Bijdrager
    Maleise Beer

Ik heb eigenlijk nog nooit American Football gezien.
    Wanneer wordt dat uitgezonden zondagavond?

Bijdrager
    Reflex

Zondagnacht:)

Superbowl Sunday! 8)

Bijdrager
    diotav

De Super Bowl begint op ARD om 23:40 t/m 04:30 .. is er misschien een stream ergens online?

Bijdrager
    Nietzman

Staan de Beatles-remasters al in de ITS? Ik wil kopeuh.

Anoniem
    ”diotav”

is er misschien een stream ergens online?

Nope… vroeger (2000 & 2001) wel, maar tegenwoordig kost het luisteren naar NFL Radio al geld en de gratis streams zijn verdwenen. Belgische sportzender Sporza heeft een live stream in QuickTime, maar de Superbowl zenden ze niet uit.

Bijdrager
    DK master

Het wordt ook op NASN uitgezonden voor de mensen met digitale tv :) vanaf 00.00 hoorde ik

Bijdrager
    diotav

Met andere woorden .. ik luister de hele avond naar Duits commentaar!:o

Bijdrager
    Shannon

Tussen welke quarters wordt de bewuste reclame van Apple uitgezonden?

Is het uberhaupt zeker dat er een reclame van Apple komt..

Dalijk ff schakelen naar de ARD..

Bijdrager
    DK master

Ik denk niet dat die reclame’s ook op ARD worden uitgezonden, enkel in Amerika lijkt me.

Bijdrager
    diotav

We zitten inmiddels in de 3e helft … wat een sh*tweer is het in Miami zeg! Hierdoor vond ik het optreden van Prince helaas ook niet zo bijzonder. Ook het geluid loopt niet helemaal lekker op ARD. Zijn er meer mensen aan het kijken?

Bijdrager
    diotav

22-17 in het voordeel van “Indianapolis” .. het blijft redelijk spannend!:)

Bijdrager
    koen

De Colts hebben verdiend gewonnen. Maar het hoogtepunt was natuurlijk Prince tijdens de halftime show.

Een Apple reclame heb ik niet gezien.

Bijdrager
    Reflex

Ik vond het echt een absolute top-wedstrijd, en tot aan het 4th quarter spannend. Veel beter dan de superbowl van vorig jaar, die was namelijk echt te saai voor woorden.

Wel jammer dat door dit slechte weet de cheerleaders ook besloten thuis te blijven (op die kleine flits na dan)

Bijdrager
    diotav
    ”Reflex”

Ik vond het echt een absolute top-wedstrijd, en tot aan het 4th quarter spannend. Veel beter dan de superbowl van vorig jaar, die was namelijk echt te saai voor woorden.

Wel jammer dat door dit slechte weet de cheerleaders ook besloten thuis te blijven (op die kleine flits na dan)

Het was absoluut een topper .. maar na de half-time show heb ik het uitgezet omdat ik te moe werd van het Duitse commentaar. Ben nu de 16,63 GB HD-versie aan het downloaden die vanavond binnen zou moeten zijn. Voorzien van Amerikaans commentaar..

Bijdrager
    Begbie

‘Wat is voetbal toch een mooie sport’ dacht ik vannacht twee minuten lang alvorens in slaap te vallen…

edit> baseball is zowaar nog saaier trouwens

Bijdrager
    Reflex

American Football saai?:| Het barst van de actie, tactiek, regeltjes en testosteron:) Hoe veel beter wil je het hebben…

Bijdrager
    magic-with-mac
    ”Reflex”

American Football saai?:| Het barst van de actie, tactiek, regeltjes en testosteron:) Hoe veel beter wil je het hebben…

Ehm, rugby mischien :innocent:

Anoniem

Als ik persé moet kijken… dan liefst Australian football. Die Amerikaanse watjes met hun helmpjes en overal pantser… ga toch weg. Bij de Australiërs zie je tijdens de replays tenminste de tanden door de lucht vliegen. 8)

Bijdrager
    Begbie
    ”Reflex”

Nou vooruit, een mooie touchdown na een strakke pass van de quarterback is wel leuk om te zien. Is alleen zo’n zeldzaam spelmoment. Tempo ligt me te laag door alle onderbrekingen.

Bijdrager
    blackstar

waren wel veel fumbles in de game, vooral in de eerste quarter..
    maar ja, dat houdt het spannend … ik was na 15 seconden al enthousiast door die 92 yard kickoff return..

jammer dat we op de nederlandse tv niet meer amerikaanse sporten zien.. veel spannender en vetter dan voetbal als je het mij vraagt

Bijdrager
    Proof of Youth

Mee eens, meer honkbal ook!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.