9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Anoniem

SUBtitle in DVStudiopro import

Download subtitel in een film importeren via DVD studio pro
    Lukt dit of kan dit gewoon niet
    Ik weet dat je via QT pro ook de subtitels kan importeren maar als niet synchroon loopt dan heb je een probleem

Geblokkeerd
    Carp

Met FFmpeg kan je subtitles aan een film toevoegen , als je die wilt branden.

Met SubSyncX kan je subs ‘uitlijnen’.

Als je films [AVI/DivX] wilt bekijken op een DVDspeler , koop dan een goedkope DivXspeler, dat bespaard je vele uren renderen en frustratie , want vaak gaat dat alsnog mis.

Anoniem

Het is niet gelukt om dit syncx te downloaden

Geblokkeerd
    Carp

Bedoel je dat je m niet vind?
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/21907&vid=127014

Als het een ander probleem is stuur me dan je mailadres, dan stuur ik m je door.

Bijdrager
    botoo

Probeer je nu om ondertitels in DVDSP te importeren? Of probeer je in een ander programma om de ondertitels van DVDSP te gebruiken?

Anoniem

het liefst had ik het natuurlijk in dvstudio pro dan was je van alles af
    maar ja ……..

Bijdrager
    Josje

zorg dat je ondertitels in een simpele txt file staan met tc in tc uit. als je ze dan via import binnenhaalt staan ze op de goede plek.

Bijdrager
    cdeleeuw

Ik gebruik zelf zeer naar tevredenheid Belle Nuit Subtitler (http://www.belle-nuit.com). Dit programma leest vele soorten ondertitelbestanden in en converteert ze naar vele andere soorten, inclusief desgewenst verschuivingen in de tijd etc. Je kunt ook de hele opmaak nog bepalen, zoals lettertype en -grootte en -kleur etc. Het subtitle-bestand wat je uit Belle Nuit exporteert kun je eenvoudig in DVD studio Pro importeren en vervolgens de DVD renderen.

Belle Nuit Subtitler is niet gratis maar de $ 150,- registratiekosten is het meer dan waard. Zeker als je zelf wilt bepalen hoe de ondertitels eruit zien etc.

Groeten,
    Christiaan.

Bijdrager
    19419

Nee, subsyncx kan ik ook niet meer vinden.

Inmiddels wel gevonden en ik zal later hier een link plaatsen, waar subsincX te vinden is.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.