5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jazzvb

Subscriptions toevoegen vuze

Hallo,

Ik zit bij een vriend die graag van Vuze wil downloaden. We hebben wat info gevonden in andere berichten maar het is ons niet gelukt om het te laten werken. We hebben wel van KarelWillem gezien hoe we een nieuwe site/rss(?) moeten toevoegen en dat hebben we gedaan. Echter, kickasstorrents komt rechts niet tevoorschijn onder “Show results from…”. Hij blijft zoeken en zoeken. Weet iemand wat er aan de hand is?

Bedankt alvast,
    Jazz

Edit: als Vuze zoekt naar een nieuwe subscription, dan kleurt er rechts iets geel. Dit is maar voor een hele korte tijd. Daarna komt er een klein rondje met een streep er doorheen achter de subscription te staan.

Bijdrager
    sedikit

Ik werk al jaren met Vuze (het vroegere “Azureus”) met grote tevredenheid. Maar ik heb nog nooit met de optie “subscription” gewerkt. Door jouw topic ben ik eens gaan kijken. Eerlijk gezegd zie ik de noodzaak van het gebruik daavan niet in. Want je gaat gewoon met je webbrowser naar de website waar je iets met Vuze halen wilt, je clickt daar op “download”, het betrokken Vuze-icoontje verschijnt op je bureaublad (kun je instellen), je browst met Vuze naar dat icoontje toe, en je begint met downloaden. Er zijn weliswaar iets meer tussenstappen. Als je wilt wil ik je die, m├Ęt de voorkeuren, best toezenden.

Bijdrager
    jazzvb

hallo sedikit, dat zou ik wel willen. ik denk dat dat dan meerder opties oplevert. dank je!

wat betreft die subscriptions, we hebben het nu anders gedaan: we hebben zijn vuze eraf gegooid en een gekopieerde versie van mij weer op zijn mac geïnstalleerd. hoe het komt, weet ik niet maar opeens stonden btjunkie, kickasstorrents, etc er wel bij.

Bijdrager
    sedikit

@jazzvb,
    Ik heb je een PB gestuurd.

Bijdrager
    Ovomaltine

Hey,

Dit topic heeft m’n interesse gewekt, want ik krijg geen zoekresultaten van “Btjunkie”.
    Hoe kan ik dit fixen? Via “Add/Edit” lukt het me niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.