10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    JohnnyB

Ik heb zelf de pogosketch en hoewel die prima is voor tekenen, ben ik niet zo enthousiast wat het schrijven betreft. Deze stylus heeft een zachte tip en met schrijven krijg ik te weinig feedback. Dat komt ook omdat ik gewoonlijk schrijf met een vulpen die altijd meer weerstand heeft. Ik ben aan het overwegen om een alupen te kopen, maar dan ga ik hem eerst op mijn gemak uitproberen.

Bijdrager
    feek

Op basis van de vele recensies die er te vinden zijn heb ik gekozen voor de BoxWave die te koop is op Amazon. Ben zeer tevreden!

Bijdrager
    paradoxdesign

Ik heb de wacom stylus, de bamboo, werkt als een malle, je kunt er behoorlijk secuur mee tekenen. Wacom is oa bekend van de tablets…professioneel en goed merk..aanradertje..is wel iets duurder, 29 eu, maar die 9 eu extra is het zeker waard..

Bijdrager
    Jojo890

Ik sluit me helemaal aan bij paradox, de bamboo stylus is veel beter dan al die andere crap.

Bijdrager
    vanquish

Met de bamboo stylus heb ik geen ervaring maar de BoxWave is vele male beter als de concurrentie..

Bijdrager
    Chorro

Ik heb deze, bevalt prima. Zowel schrijven als het bedienen gaat goed.

Bijdrager
    GT1988

Op deal extreme verkopen ze ook een rippoff van de AluPen. Heb ik voor 6e gekocht. Maar nooit gebruikt omdat ik mn iPad verkocht heb.

Bijdrager
    vanquish

Die ripoff AluPen is niet geschikt om te schrijven of exact te tekenen, heb hem hier ook

Bijdrager
    EelcoJ

Ik kan uit ervaring ook de Wacom Stylus aanbevelen. Gebruik ‘m bij overleg voor notities, om te schetsen etc.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.