5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    BBB

Stukjes in DVD wisselen

Een kapperszaak wil in het ‘wachthoekje’ graag wat onzinnige animaties en af en toe wat advertenties op hun schermpje. Nou wil ik een dvd voor ze maken (die 2 uur doorloopt) met animaties en advertenties en het is het de bedoeling dat ik ongeveer 1x per maand die advertenties ga vervangen. Welke ‘workflow’ is het meest efficient om de ‘wisselbare’ content van die dvd te vervangen? Het dvd-tje moet gewoon afspelen als ze ‘m erin duwen en klaar. Ik zal dus elke keer een nieuwe dvd moeten branden (als ik die advertenties heb vervangen), maar verder wil ik er zo weinig mogelijk tijd in stoppen (het blijft een vriendendienstje)..

Iemand een idee?

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon in iMovie en iDVD doen?
    In iMovie een duidelijke naam en tijdsaanduiding aan die adverenties geven zodat je ze zo kunt vervangen per scene.

Bijdrager
    bd

pf idd gewoon in imovie doen (of final cut als je dat prettiger vind werken ) en bijv met toast titanium de gexporteerd bestand branden , in toast kan je namelijk ook een dvd maken zonder menu , ik denk dat dat erg handig is als je het doorlopend wil hebben, kan het gewoon op repeat gezet worden

Bijdrager
    Vikash

Je kan je dvd btw ook zo branden dat deze loopt:)

Bijdrager
    BBB

Bedankt voor de reacties. Moet inderdaad dvd worden zonder een menu. Gewoon dvd erin en klaar.

Vikash; wat bedoel je met je opmerking? Misschien lees ik ‘m verkeerd, maar ik snap ‘m niet..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.