7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    GastonM

Stukje afgebroken rechterbovenhoek MacBook begin 2008

Hallo,

Ik heb net zoals vele anderen, die een MacBook uit 2006, 2007 en 2008 bezitten, het probleem wat betreft dat er stukjes afbreken bij de magnetische sluiting. Echter, nu is er ook een stukje afgebroken helemaal rechtsboven in de hoek. Is dit ook garantie, en wordt dit gratis vervangen? Of geldt dit alleen maar voor afgebroken stukjes bij de magneetsluiting? Voor zover ik weet is mijn MacBook nooit gevallen, dus daar kan het niet aan liggen.

Bijdrager
    Afroman

Nee hoor, dit valt ook onder de verlengde garantie. Even Apple bellen voor een nummertje en dan naar een willekeurige APR brengen. Bij voorkeur eentje met technische dienst, dan is je Mac snel gerepareerd. Anders moet die opgestuurd worden en duurt het 10 dagen.

Bijdrager
    Moriarty

Zowel de topcase als de bezel vallen binnen het Quality Program voor Splintering Topcases.

Beide worden dus kosteloos vervangen!

Bijdrager
    GastonM

@Moriarty

Het betreft een stuk dat is afgebroken helemaal rechtsboven in de topcase naast de aan/uitknop, dus niet in de bezel.

Bijdrager
    Afroman

Boeit geen reet. Hoort bij de topcase.

Bijdrager
    Moriarty

Zoals Afroman al zo ongenuanceerd aangaf maakt dit deel uit van de topcase:)

Bijdrager
    GastonM

Dank voor jullie hulp!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.