6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Kawaii Nezumichan

Stuffit standaard?

Zit Stuffit standaard op je MacBook? Misschien dat ik m per ongeluk verwijderd heb, maar heb nu de grootste moeite om een .sit-file uit te pakken, want hij herkent m gewoon niet. Ik vraag wel open in Stuffit- standaard) maar hij komt dan op mn bureaublad te staan als een .sit file dat in word geopend moet worden??!
    Ik word hier gek van, kan iemand mij uitleggen hoe ik gemakkelijk weer aan Stuffit kan komen? Ik ben nog maar 2 maanden mac-gebruiker en ik loop soms gewoon tegen een muur op..
    alvast bedankt!

Moderator
    unSOUND

Sinds Tiger niet meer. Tot en met 10.3 Panther zat Stuffit standaard meegeleverd, maar tegenwoordig wil Stuffit meer verkopen, en moet je het dus van hun website halen, in de hoop dat je dan gelijk de volle DeLuxe suite koopt…. Je kunt de demo downloaden, na verloop van tijd werken de DeLuxe opties niet meer, maar de Stuffit Expander blijft gewoon werken. Andere optie is “the unarchiver”

Demo Stuffit:
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/182

The unarchiver:
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/30810

Bijdrager
    Kawaii Nezumichan

Thank you!!

Bijdrager
    Turbanus

Het is ook wel vreemd dat Apple op dit punt zo slecht aan de nieuwelingen heeft gedacht. Als Apple het oude imago betreffende de klantvriendelijkheid weer wil oppoetsen, zullen ze toch ook op dit soort punten hun aandacht moeten verbeteren.

Moderator
    Night

Tsja, daar heb je toch ‘demo’ software voor? Zelfs een Apple zit er vól mee :evil:

Moderator
    unSOUND
    ”Turbanus”

Het is ook wel vreemd dat Apple op dit punt zo slecht aan de nieuwelingen heeft gedacht.

Vind ik niet. Apple kan onmogelijk “alvast” voor ieder bestaand bestandstype een bijbehorend programma leveren, dan wordt een Mac in 1 klap 300 euro duurder vanwege de licenties van al die extra software…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.