10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Marijn512

Studeren in NL; wat met telefoonnetwerk ?!

Hoi,

Ik ga elke dag naar Nederland, maar ik heb er geen ontvangst met mijn iPhone (Proximus) en ik kan blijkbaar geen ander netwerk selecteren.

Hoe kan ik dit het beste oplossen? 2 sim-kaarten? telefoon extra? of kan ik dit toch instellen via Proximus?

Thx,
    M

Bijdrager
    bedhead

Normaal moet hij automatisch overschakelen hoor.

Bijdrager
    Statenweg

Roaming (bellen via NL aanbieder, terwijl je een abonnement bij Proximus aanhoudt) is doorgaans niet echt goedkoop. Als je veel in Nederland bent en daar telefoneert naar Nederlandse nummers is het waarschijnlijk voordeliger om een Nederlandse Sim-kaart aan te schaffen en die bij de grens te wisselen. Beetje onhandig, dat wel. Als er betere oplossingen zijn verschijnen ze hier vast:)

Bijdrager
    iMous

Voor 10 of 15 euro koop je al een NL simkaart van een willekeurige aanbieder incl. beltegoed.. KPN en Vodafone zijn meestal de ‘beste’ providers.

Eventueel zou je voor een tientje per maand ofzo een Sim-only abonnement kunnen afsluiten, maar ik weet niet zeker of dit kan als je geen nederlands ingezetenen bent.

Bijdrager
    Napsju
    Bijdrager
    Marijn512

Waarschijnlijk kwam dit doordat data-roaming uit staat?

Gr,

Bijdrager
    Oppie

Nee, daar kwam het niet door.

Bijdrager
    Bolle1961
    ”Napsju”

Gratis Vodafone simmetje?

http://www.vodafone.nl/shop/category/Prepaid/cat16170015/Prepaid-Sim-Only/cat10900001/

van die site

Deze actie loopt tot 30 juni 2009

maar vaak is het wel zo dat je voor €10 een sim pakket koopt met €5 beltegoed
    wil je extra beltegoed moet je registreren, komt er dan vaak op neer dat je sim gratis is

Bijdrager
    Marius1976

simyo is erg goed en goedkoop.

http://www.simyo.nl

Bijdrager
    Marijn512

Even een update;

Vanaf volgende week woon in Nederland, en omdat gsm kosten met mijn Belgische provider gewoon veel te duur zijn ben ik opzoek naar een 2e simkaart, iemand een idee wat de goedkoopste provider hiervoor is in Nederland?

Ik heb trouwens een iPhone… (of dit iets uit maakt)

Mvg
    Marijn

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.