20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Tigerman

Studentenkorting MacBook.

Als je een MacBook met studenten korting wil kopen moet je dan wel eerst het volle bedrag betalen of krijg je gelijk korting?

Bvd

Bijdrager
    me.com

Je krijgt gelijk de korting.

Bijdrager
    Soulshaker

In het geval dat je ook de bijna gratis iPod erbij wil kopen kost die wel de volle pot , je moet het geld daarna terug vragen

Bijdrager
    Maverick9898

Je krijgt gelijk korting. Een tip die ik iedereen geef met een vraag over dit onderwerp: koop het via de telefoon bij de Apple Store en zeker niet in een APR. De APR geeft over het algemeen de minste korting en via de telefoon krijg je over het algemeen de meeste. Afhankelijk van je schoolinstelling kan je via de telefoon namelijk meer korting krijgen:).

Bijdrager
    Koetjesreep

Maar mensen willen NU een nieuwe mac, niet over een aantal dagen via de telefoon.

Bijdrager
    Soulshaker

Voor de belgische hogeschool en unief studenten is deze link ook wel handig

http://tinylink.in/591

Deze link verwijst naar de speciale onderwijsstore van de K.U.Leuven , die 10% korting geeft , ipv de standaard 6% die je gewoon op apple.be vind

Bijdrager
    Maverick9898

Maar mensen willen NU een nieuwe mac, niet over een aantal dagen via de telefoon.

Nouja als je het 50 euro scheelt kan de persoon zich misschien onthouden van zijn NU mentaliteit;). Als hij de standaardconfiguratie besteld (die hij dan wel moet willen anders zou ie hem niet NU meekrijgen) dan is de verzendtijd voor de meeste Macs gewoon 24 uur. Dan heeft ie ‘m ontzettend snel in huis. Maar goed moet ie zelf weten, het is alleen maar een tip. Op mijn iMac heeft het nogal wat centen gescheeld. Met dat geld kan ik weer dingen kopen die ik NU echt nodig heb;). Maar ieder zijn financieel beleid natuurlijk;).

Bijdrager
    Afroman

50 euro op een computer van boven de 799 vind ik nou ook weer niet de moeite waard. Maar dat is geheel persoonlijk.

Bijdrager
    Maverick9898

50 euro op een computer van boven de 799 vind ik nou ook weer niet de moeite waard. Maar dat is geheel persoonlijk.

Op m’n iMac was het ook geen 50 euro;).

Bijdrager
    Soulshaker
    Afroman op 07 augustus 2010

dat vind ik dan weer wel de moeite waard
    Daar wacht ik wel een dag of 2 , 3 extra voor:) , zonder probleem (altijd wel een mac beschikbaar waar ik op kan terugvallen;) )

Bijdrager
    digi-nl

Student: http://www.surfspot.nl / http://www.slim.nl:)
    Of zonder account maar toch met korting: http://store.apple.com/nl_edu_3431675

Bijdrager
    wmaat

Overigens is de korting die via surfspot gegeven wordt ook afhanklijk van je instelling! Varieerd in ieder geval tussen 6 en 9%

Bijdrager
    FlamingRealm

Via de TU Delft maarliefst 12% korting :).

Bijdrager
    Tigerman

Hmm ja, 50 euro is zeker voor mij de moeite waard,
    Maar bedankt iig:)

Bijdrager
    Afroman

Nou ja, waarom het voor mij de moeite niet waard is omdat hier niet zo vaak mensen thuis zijn, dus dan duurt het wachten op de MacBook nog langer. En daarna is het nog eens ophalen bij een postkantoor. Als ik de stad in ga dan heb ik hem in no-time en het kost me niet direct veel aan transportkosten(ja misschien onderhoud aan mijn fiets maar ach)

Bijdrager
    Soulshaker

transportkosten bij apple zijn gratis voor mac’s;)
    Dus nog minder dan de slijtage aan je fiets:D

Bijdrager
    vTroost_

Stel ik wil via surfspot.nl iets bij de Apple Store bestellen is het inloggen bij surfspot.nl dan voldoenden om de korting te krijgen? Of moet ik op een andere manier nog aantonen dat ik student ben?

Bijdrager
    Maverick9898

Soms vraagt Apple om te bewijzen dat je een student bent. Ik denk dat inloggen bij surfspot overigens wel voldoende is. Bij Apple zelf hebben ze bij mij 1 keer gevraagd om een bewijs van inschrijving;). Maar ik heb al vaker Macs gekocht met studentenkorting dus heel vaak doen ze het niet.

Bijdrager
    vTroost_

Oke, nouja als dat gebeurd kan ik gewoon aantonen dat ik daadwerkelijk student ben.

Dankjewel!

Bijdrager
    neals

Goedkoopste manier is een EOL modelletje scoren. Vaak is echter de prijs al zo laag dat een extra korting er niet in zit.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.