15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Charissa Kalloe

Studentenkorting bij aanschaf

Controleert Apple inderdaad of je een student bent als je de studentenkorting int?
    En zo ja, hoe controleren ze dat?
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST

Bijdrager
    Zybbor

Heb zo het idee dat je de kluit wilt gaan bedonderen.

Moderator
    Night

Huisreglement:

Auteursrechten
    Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

1. Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks
    2. Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software
    3. Het plaatsen van complete artikelen of teksten van websites, kranten of tijdschriften (korte citaten zijn wel toegestaan) zonder een directe link als bronvermelding
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    SMTR

Er zijn genoeg bezwaren tegen de vraag uit dit topic te bedenken, maar auteursrecht is er niet één van…

Bijdrager
    Hyrax

Wordt niet gechecked

Moderator
    Night

Ik zou punt 2 dan willen aanvullen met ‘hardware’.;-) …”If you get my drift”….

Bijdrager
    Niels

Als je geen student bent, heb je dus ook geen recht op studentenkorting! Je moet een geldig bewijs van inschrijving van het huidige collegejaar en een studentenpas kunnen overleggen bij aflevering.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Niels.

Bijdrager
    makasa

Er kan gecontroleerd worden. Is bij mij nog nooit gedaan. Daar ik bij een Universiteit werk heb ik recht op korting. Een ervaring bij de mediamarkt: gewoon korting gekregen en heb niets hoeven te overleggen. Kan toeval zijn geweest.

Bijdrager
    Hyrax

Wat een moraalridders hier, jeetje. Bij aflevering controleren? Wat, gaat de postcode om je studentenraad vragen? ?

Nee, ze vragen er dus niet om (overigens ben ik student en heb ook met de korting besteld en hoefde niks te overleggen)

Bijdrager
    Targaryen

Beetje flauw om ervan te profiteren als je er geen recht op hebt. Hier in België zijn ze naar mijn gevoel vrij correct met die aanvragen. Bij elke Mac die ik al heb gekocht vroegen ze mij een inschrijvingsbewijs of een kopie van m’n studentenkaart. Ik weet wel dat als je je Mac online bestelt, je dan steekproefgewijs gecontroleerd kunt worden.

Bijdrager
    nebilem

Ik heb destijds ook vaak besteld met studentkorting. Nooit geen probleem gehad.

Geblokkeerd
    SusanUSA

https://www.dropdead.co/

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  SusanUSA.

Bijdrager
    Ziegler

Een applausje voor Susan: ze heeft een dubbele ontkenning ontdekt!

Bijdrager
    qbdbd

de vraag is meer, waar blijft de back2school korting, wil eigenlijk deze maand nog een student bestelling doen omdat het collegejaar dus mijn inschrijving bijna afloopt, maar meestal hebben ze in juni nog een mooie aanbieding/korting/ gratis accessoires

Bijdrager
    Ni3l55

Dat varieert. Vorig jaar was de back to school actie van start gegaan op 15 juli, het jaar daarvoor 7 augustus. Ook de aanbiedingen zijn gevarieerd, afgelopen 2 jaar kreeg je van Apple een gratis Beats Solo 2 bij de aankoop van een Mac. Het is nog niet bekend wanneer dit jaar de back to school actie begint en wat de aanbieding zal zijn. Apple premium resellers, zoals de Amac komen ook rond deze tijd altijd met een back to school actie, 10% korting op een Mac product was hun aanbieding de afgelopen jaren.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Ni3l55.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Ni3l55.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.